Βήμα-βήμα πώς γίνονται οι καταγγελίες των καταναλωτών στη νέα πλατφόρμα

Νέα πλατφόρμα για την υποβολή καταγγελιών από τους καταναλωτές στις περιπτώσεις που διαπιστώνουν ότι επιχειρήσεις προχωρούν σε πλασματικές εκπτώσεις αλλά και σε  άλλες παραβάσεις σε βάρος τους, δημιούργησε το υπουργείο Ανάπτυξης.

Στη σελίδα kataggelies.mindev.gov.gr οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να καταγγέλλουν όλες τις παραβάσεις καταναλωτικής νομοθεσίας αλλά και ζητήματα αισχροκέρδειας. Όπως επίσης και ζητήματα γενικά τα οποία αφορούν τον καταναλωτή στις αγορές του με έναν συστηματοποιημένο τρόπο ο οποίος θα τον καθοδηγεί πώς πρέπει να υποβάλλει την καταγγελία του και σε ορισμένες περιπτώσεις πού, όπως εξήγησε ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή, Σωτήρης Αναγνωστόπουλος.

Ο καταναλωτής μπορεί να καταγγείλει μια παράβαση στην Ελλάδα, εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή και εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, κάνοντας τη σχετική επιλογή στην πλατφόρμα.


Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ