Πρεμιέρα για τη νέα γενιά του VW Tiguan, που είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα SUV της ευρωπαϊκής αγοράς.
Και προκειμένου να παραμείνει σε αυτήν τη θέση η γερμανική εταιρεία το αναβάθμισε συνολικά, αρχής γενομένης από το πλαίσιό του που είναι το καινούργιο MQB Evo.
Από την άλλη απέφυγε να αυξήσει ουσιαστικά τις διαστάσεις του προσθέτοντας μόλις 30 χιλιοστά στο μήκος του και διατηρώντας το ίδιο μεταξόνιο των 2.681 χιλιοστών.
Αισθητικά οι καμπύλες είναι πλέον πιο έντονες και το όλο στυλ παραπέμπει σε έναν βαθμό στο ηλεκτρικό ΙD.4, κάτι που ισχύει και για τη φωτιζόμενη λωρίδα που συνδέει τους εμπρός προβολείς.
Σημαντικές είναι οι αλλαγές και στο εσωτερικό, με το ταμπλό να είναι καινούργιο, όπως καινούργιος είναι και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10,3 ιντσών όσο και η ελεύθερη οθόνη του συστήματος infotainment. Η διαγώνιος της οποίας ξεκινά από τις 12,9 ίντσες και φτάνει έως τις 15,0, τιμή που είναι εντυπωσιακή.
Άξια λόγου και αναφοράς η μετακίνηση του επιλογέα του στάνταρ αυτόματου κιβωτίου στην κολώνα του τιμονιού, καθώς και η παρουσία ενός νέου περιστροφικού επιλογάς στην κεντρική κονσόλα που πλέον έχει περισσότερες θέσεις για μικροαντικείμενα.
Από πλευράς χώρων οι ιθύνοντες της VW αναφέρουν πως ο αέρας για τα πόδια όσων κάθονται πίσω αυξήθηκε και πως μεγάλωσε και το πορτμπαγκάζ κατά 33 λίτρα φτάνοντας συνολικά τα 648.
Η γκάμα των κινητήρων ξεκινά από τον 1.5 eTSI με το ήπια υβριδικό σύστημα των 48V σε δύο εκδόσεις των 130 και των 150 ίππων, ενώ με 204 και 265 ίππους είναι διαθέσιμος ο 2.0 TSI.
O 2.0 TDI συνεχίζει με 150 και 192 ίππους, με την πιο ισχυρή να συνδυάζεται με την τετρακίνηση 4MOTION, όπως άλλωστε και η top βενζινοκίνητη.
Οι δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις χρησιμοποιούν πλέον τον 1.5 TSI -αντί του πιο παλιού 1.4 TSI- και έναν ηλεκτροκινητήρα 115 ίππων, με αποτέλεσμα η συνδυαστική απόδοση να φτάνει τους 204 ή τους 272 ίππους.
Αντίστοιχα η μπαταρία έχει μεγαλώσει στις 19,7 kWh και εξασφαλίζει αυτονομία που φτάνει μέχρι και τα 100 χιλιόμετρα. Ενδιαφέρον είναι ο on board φορτιστής των 11 kW και η δυνατότητα φόρτισης και με 50 kW σε ταχυφορτιστή DC.
Πηγή