Η 24χρονη, υπό αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες, εντοπίστηκε χωρίς τις αισθήσεις της στο μπάνιο του σπιτιού της, που βρίσκεται επί της οδού Ολυμπιάδος, στην περιοχή Παναγιάς Λαοδηγήτριας.

Το τραγικό περιστατικό συνέβη περίπου στις 13:30. Στο σημείο έσπευσε το ΕΚΑΒ και δυνάμεις της ΕΛΑΣ.

Σύμφωνα με μαρτυρίες η 43χρονη μητέρα πήγε το πρωί τα δύο ανήλικα παιδιά της στο σχολείο και στη συνέχεια επέστρεψε σπίτι της. Λίγο αργότερα έπεσε από το μπαλκόνι του σπιτιού της και σκοτώθηκε.

Τις συνθήκες θανάτου της καλύπτει για την ώρα ένα πέπλο μυστηρίου.

Από την ΕΛ.ΑΣ παραγγέλθηκε η νεκροψία-νεκροτομή για να διευκρινιστούν τα ακριβή αίτια του θανάτου της.

Οι αρχές φέρεται να έχουν αποκλείσει το ενδεχόμενο του εγκλήματος και προκρίνουν το σενάριο της ηλεκτροπληξίας.

Το σενάριο αυτό ενισχύεται και από τις πληροφορίες ότι οι τραγικές στιγμές εκτυλίχθηκαν στο μπάνιο, ενώ ήταν μόνη της, ενώ είχε ανοικτό θερμοσίφωνα, καθώς και από το γεγονός ότι ήταν ελάχιστα τα λεπτά που έλλειπε ο σύντροφός της.

Ακόμη και οι μαρτυρίες των γειτόνων ενδεχομένως να αποδειχθούν καταλυτικές ώστε να εξακριβωθούν οι συνθήκες κάτω από τις οποίες η 24χρονη έπεσε νεκρή στο διαμέρισμά της.


Πηγή