Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός με ανακοίνωσή της γνωστοποίησε και επίσημα ότι έλυσε τη συνεργασία της με τον Φατίχ Τερίμ, με τους “πράσινους” να ευχαριστούν τον Τούρκο τεχνικό για την προσφορά του στην ομάδα και να του εύχονται κάθε επιτυχία για το μέλλον.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ Παναθηναϊκός:

«Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός ανακοινώνει την ολοκλήρωση της συνεργασίας της με τον προπονητή, Φατίχ Τερίμ.

Ο Τούρκος τεχνικός εργάστηκε έξι μήνες στο Τριφύλλι. Συνολικά καθοδήγησε την ομάδα μας σε 26 αγώνες, καταγράφοντας 14 νίκες, έξι ισοπαλίες, έξι ήττες και την πρόκριση στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας.

Ευχαριστούμε τον Φατίχ Τερίμ και το επιτελείο του και ευχόμαστε κάθε επιτυχία στη συνέχεια της επαγγελματικής διαδρομής τους».//Λ.


Πηγή