Τέμπη: Έρευνα σε βάθος για τις ράγες που βάφτηκαν με αίμα

Λαμαρίνες στραπατσαρισμένες, ράγες διαλυμένες, βαγόνια εκτροχιασμένα.

Έρευνα από τον Ντογιάκο για όλα τα δυστυχήματα των τελευταίων 15 ετών

Σήμερα ο Ισίδωρος Ντογιάκος θα πει «μέχρι εδώ» και ζητά τους φακέλους των δυστυχημάτων των τελευταίων 15 ετών. Στόχος του να διερευνηθεί εάν αποδόθηκαν οι δέουσες ποινικές ευθύνες και εάν στράφηκαν προς όλες τις κατευθύνσεις οι έρευνες με αφορμή την τραγωδία στα Τέμπη.

Η έρευνα ανοίγει σωρεία ερωτημάτων και καλείται να δώσει απαντήσεις για τους νεκρούς και τραυματίες των τελευταίων ετών στις ράγες.

Απαντήσεις για τους νεκρούς των Σερρών

Στο μικροσκόπιο θα μπει το δυστύχημα με δύο νεκρούς στις 16 Μαΐου 2016 στις Σέρρες, όταν δύο βαγόνια συγκρούστηκαν κατά τη διάρκεια εργασιών. Το δυστύχημα συνέβη μεσημέρι μεταξύ Χρυσού και Τούμπας Σερρών.

Είναι αυτές οι εικόνες από το ΕΝΑ Channel που δείχνουν το Unimog να έχει καταστραφεί.

Τότε, η ανακοίνωση του ΟΣΕ έλεγε πως «αυτοκινούμενο σιδηροδρομικό όχημα γραμμής (Μπουρέζα ΑΥ4) προσέκρουσε σε μηχανοκίνητο όχημα γραμμής (τύπου Unimog) κινούμενο στην ίδια φορά/κατεύθυνση και με το οποίο προσωπικό γραμμής ράντιζε την βλάστηση εκατέρωθεν της σιδηροδρομικής γραμμής (εκχόρτωση). Από τη σύγκρουση τραυματίστηκαν θανάσιμα δύο από τους επιβαίνοντες στο όχημα Unimog».

Ανοίγει και πάλι ο φάκελος του φονικού δυστυχήματος στο Άδενδρο

Αυτά τα πλάνα στοιχειώνουν τις μνήμες, ένα τρένο καρφωμένο σε ένα σπίτι, το ημερολόγιο έγραφε 13 Μαΐου 2017. Και σε αυτό το δυστύχημα με τους 4 νεκρούς ο Ισίδωρος Ντογιακος θα ρίξει νέο φως.

Ο Στέλιος Τζούλιας σώθηκε από θαύμα. Ήταν επιβάτης στην αμαξοστοιχία του Άδενδρου, μία αμαξοστοιχία που όλοι λένε πως εκτροχιάστηκε λόγω υψηλής ταχύτητας και δεν θα είχε εκτροχιαστεί εάν λειτουργούσε το σύστημα που και σήμερα θα φρενάριζε τα τρένα στα Τέμπη.

Τα εφιαλτικά δευτερόλεπτα που το τρένο έπεσε σε ένα παρακείμενο οίκημα δεν σβήνουν.

Τώρα και σε αυτό τον φάκελο η δικαιοσύνη καλείται να δει πως και αυτή η τραγωδία πέρασε απαρατήρητη.


Πηγή