ΣτΕ: Μειώνονται κατά 60% οι θέσεις στάθμευσης στην Αθηναϊκή Ριβιέρα

Οι εν λόγω ρυθμίσεις προτείνονται «ως πρώτη εφαρμογή της αρχής της βιώσιμης κινητικότητας» και αποσκοπούν «στην αύξηση της χρήσης των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς σε χρήσεις γης και πόλους έλξης σημαντικού αριθμού μετακινήσεων, κυρίως εργαζομένων, όπως είναι ο Μητροπολιτικός Πόλος Ελληνικού – Αγίου Κοσμά, μέσω της εφαρμογής παγιωμένων διεθνών πρακτικών και εμπειριών σε σχέση με τις πολιτικές στάθμευσης».

Σύμφωνα με την αιτιολογική έκθεση που συνοδεύει το σχέδιο Π.Δ., με την προτεινόμενη τροποποίηση σκοπείται η εφαρμογή, το πρώτον, στην έκταση του Μητροπολιτικού Πόλου Ελληνικού – Αγίου Κοσμά, να εφαρμοστούν οι διατάξεις του νεότερου περιβαλλοντικού νόμου 4685/2020 και ειδικά εκείνη με την οποία παρέχεται «η δυνατότητα καθορισμού του αριθμού των απαιτούμενων θέσεων στάθμευσης, σε όλες τις περιοχές που καλύπτονται από Τοπικά και Ειδικά Χωρικά Σχέδια, ΣΟΑ, ΕΣΧΑΣΕ και ΕΣΧΑΔΑ, ανά κάθε προβλεπόμενη κτιριακή χρήση και κατά παρέκκλιση των οριζόμενων στο Π.Δ. 111/2004, εφόσον διαπιστώνεται ότι το ακίνητο εξυπηρετείται από μέσα σταθερής τροχιάς σε ακτίνα 500 μέτρων από τον σταθμό των μέσων αυτών και η επιχειρούμενη ρύθμιση αιτιολογείται καταλλήλως από την απαιτούμενη κυκλοφοριακή μελέτη».


cnn.gr