Σούπερ μάρκετ: Οι αλλαγές στο «καλάθι» και τη σήμανση στις τιμές

Οι διαδικασίες στην προσπάθεια να ενταχθούν περισσότερα επώνυμα προϊόντα στο «καλάθι του νοικοκυριού» συνεχίζονται ενώ παράλληλα το υπουργείο Ανάπτυξης εξετάζει ρύθμιση σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο αναγράφονται οι τιμές στα προϊόντα, ώστε να μην δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις στους καταναλωτές.

Όπως έχει γράψει το CNN Greece από την προηγούμενη εβδομάδα, το τελευταίο διάστημα έχει παρατηρηθεί σε ορισμένες περιπτώσεις και κυρίως στα «χύμα» προϊόντα να μην αναφέρεται εμφανώς η τιμή του κιλού αλλά της υποδιαίρεσής του. Για παράδειγμα η τιμή στα 500 ή τα 250 γραμμάρια. Αυτό συμβαίνει καθώς η χαμηλότερη τιμή φαίνεται πιο «ελκυστική» στο μάτι του καταναλωτή ενώ αντίθετα η υψηλότερη – η τιμή του κιλού- αναφέρεται με μικρότερα γράμματα και δεν γίνεται εύκολα αντιληπτή.

Έτσι στους σχεδιασμούς του υπουργείου, όπως ανέφεραν αρμόδιες πηγές στο CNN Greece είναι να έρθει σχετική ρύθμιση σύμφωνα με την οποία θα πρέπει να αναγράφονται οι τιμές αυτές στην ίδια γραμματοσειρά ώστε ο καταναλωτής να αντιλαμβάνεται τι θα πληρώσει τελικά στο ταμείο.


Πηγή