Σούπερ μάρκετ: Επαναφέρουν στο ράφι τις προσφορές στα τρόφιμα – Τι δείχνουν τα στοιχεία

Αύξηση 2,1 μονάδων καταγράφεται στο ποσοστό των προϊόντων που πωλήθηκαν με προωθητικές ενέργειες τον Ιανουάριο του 2023 στα σούπερ μάρκετ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα πέρσι.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της IRI συνολικά το ποσοστό των πωλήσεων, σε αξία, των προϊόντων με προσφορά διαμορφώθηκε στο 24,3%, όταν έναν χρόνο πριν ήταν στο 22,2%.

Όσον αφορά στις κατηγορίες προϊόντων στις οποίες επικεντρώνουν τις προσφορές τους, ξεχωρίζει εκείνη των τροφίμων. Αξίζει να σημειωθεί ότι η κατηγορία των τροφίμων ήταν εμφάνισε παράλληλα και τη μεγαλύτερη μείωση στον όγκο πωλήσεων τον πρώτο μήνα του νέου έτους.


Πηγή