Πολιτική αντιπαράθεση για την ακρίβεια και τις υποδομές – Τι είπαν Ευθυμίου, Κασιμάτη και Σπυρόπουλος

Η κ. Ευθυμίου μίλησε αρχικά για την παρολίγον νέα τραγωδία στους Αγίους Αναργύρους, με σύγκρουση τρένων που αποφεύχθηκε τελεταία στιγμή χάρη στην έγκαιρη παρέμβαση των δύο μηχανοδηγών.

«Μία σύγκρουση είναι απευκταία δεν το συζητώ, υπάρχει ένας γενικός κανονισμός κυκλοφορίας, ο οποίος έχει συγκεκριμένες ασφαλιστικές δικλείδες και τηρήθηκε όπως φαίνεται. Και εννοείται ότι δεν θέλουμε να ξαναζήσουμε τα Τέμπη, και αυτό πληγώνει όλους τους Έλληνες. Νομίζω πως έχουν δοθεί επαρκείς απαντήσεις για το τι έχει γίνει με την τηλεματική και τις άλλες λειτουργίες. Είναι μια διαχρονική κατάσταση που η κυβέρνηση της ΝΔ προσπαθεί να τρέξει τάχιστα τις υποδομές και στους σιδηροδρόμους. Μαθαίνουμε από πράγματα τα οποίο έχουν κοστίσει στον ελληνικό λαό, όπως το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, και από εκεί και πέρα προσπαθούμε να βελτιωθούμε. Θέλουμε ως κυβέρνηση να ασχοληθούμε με τις υποδομές και το σιδηροδρομικό δίκτυο», είπε αρχικά.

Για τις δημοσκοπήσεις ανέφερε η κ. Ευθυμίου: «για το συγκεκριμένο περιστατικό κινήθηκε διαδικασία για να βγει ένα πόρισμα, ο σταθμάρχης έχει μπει σε καθεστώς αργίας και θα πάει στο Πειθαρχικό, έχει βγει από το GSMR τα ηχητικά πορίσματα. Αναφορικά με την δημοσκόπηση της Metron Analysis, οι δημοσκοπήσεις είναι εργαλεία της στιγμής. Προφανώς τα λαμβάνουμε υπόψη μας αλλά αυτό που είναι το σύνθημά μας είναι «πιο γρήγορα, πιο δίκαια, πιο αποτελεσματικά». Έχουμε ανακοινώσει ένα πακέτο μέτρων 1,5 δις ευρώ συν όλες τις δαπάνες που θα ληφθούν και φτάνουν τα 3,8 δις ευρώ δείχνει ότι έχουμε ξύσει τον πάτο του βαρελιού. Προφανώς και γη ακρίβεια είναι το Νο1 πρόβλημα. Για αυτό ερχόμαστε με συγκεκριμένο πακέτο με αύξηση αποδοχών και μείωση φόρων».

Η κ. Κασιμάτη με την σειρά της μίλησε για την παρολίγον σύγκρουση των δύο τρένων στους Αγίους Αναργύρους, αλλά και για τα μέτρα που εξήγγειλε ο πρωθυπουργός στη ΔΕΘ.

«Είχαμε αναδείξει και στην Βουλή, στην ομιλία μου, όταν έγινε η πρόταση δυσπιστίας, ότι για το 2024, δεν υπήρχε σύμβαση πρόσβασης της Hellenic Train στην υποδομή. Αυτό έχει πολλά παρελκόμενα. Ένα βασικό είναι ότι δεν περιγράφονται και δεν αναλάμβαναν οι ευθύνες για την ασφάλεια. Και αυτό βεβαίως, και οι ίδιοι οι τεχνικοί μέσα αυτόν ΟΣΕ δεν μπορούν να το υπογράψουν γιατί δεν υπάρχει τηλεδιοίκηση, δεν υπάρχει δέουσα υποδομή ούτως ώστε να υπογράψουν και εκείνοι με ασφάλεια ότι όλα βαίνουν καλώς. Κάνεις δεν μπορεί να ξεχάσει ότι σε πολλαπλές δημοσκοπήσεις για το θέμα ο ελληνικός λαός έχει απαντήσει ότι δεν εμπιστεύεται αυτή την κυβέρνηση στο ζήτημα των Τεμπών. Όλοι έχουμε δει το έργο της συγκάλυψης. Το είδαμε μετά και στις ευρωεκλογές που η ΝΔ έχασε 1 εκ. ψηφοφόρους με την επίθεση της στην μεσαία τάξη. Η ελληνική κοινωνία έχει προκληθεί από την τραγωδία του 2023 αλλά και για το γεγονός ότι η κυβέρνηση θέλει να καλύψει το γεγονός», τόνισε.


Πηγή