Όπως σχολιάζουν οι Γιάννης Μπαλάσης, ακαδημαϊκός – Υπεύθυνος Μαθηματικών ΕΠΑΛ και ο Ιωάννης Χατζητέγας – Αντιπρόεδρος ομίλου Φροντιστηρίων «Πουκαμισάς»:
«Tα θέματα είχαν την αναμενόμενη δομή και σε γενικές γραμμές εάν ένας μαθητής είχε προετοιμαστεί άρτια θα μπορούσε να τα διαχειριστεί εύκολα. Υπήρχαν κάποια σημείατα οποία έχριζανπροσοχής αλλά όχι κάτι σημαντικό».
Σύμφωνα με τον κ. Μπαλάση: «Υπήρχαν ασφαλώς και ερωτήματα που έναν μαθητή θα τον ξεχώριζαν με βάση το άριστα. Συγκεκριμένα, το δεύτερο θέμα που ήταν από το κεφάλαιο της στατιστικής ήταν αρκετά εύκολο στη διαχείριση. Υπήρχε ένα μικρό ζήτημα στο ερώτημα Β3 στο οποίο οι μαθητές έπρεπε να δικαιολογήσουν γιατί ένα δείγμα αριθμών είναι ομοιογενές. Παρ΄όλα αυτά με αλγεβρικές πράξεις θα μπορούσαν να το λύσουν. Θα μπορούσε ωστόσο να είχε δοθεί και προσεγγιστικά η τιμή του ρίζα 2 που βρισκόταν στο ερώτημα. Θα διευκόλυνε τους μαθητές».
«Το θέμα Γ ήταν κλασικό από το κεφάλαιο της ανάλυσης, δεν είχε κάτι το ιδιαίτερο και το θέμα Δ ήταν ένα συνδυαστικό από το κεφάλαιο της ανάλυσης και της στατιστικής στο οποίο οι μαθητές έπρεπε να γνωρίζουν την ερμηνεία της κανονικής κατανομής και των παραμέτρων της και λόγω της συνδυαστικότητας στο θέμα υπήρχαν ερωτήματα τα μπορεί να δυσκόλεψαν τους μαθητές αλλά όχι κάτι ακραίο», συνέχισε ο μαθηματικός.
Δείτε το βίντεο:
Όπως τονίζει ο εκπαιδευτικός: «Οι υποψήφιοι θα έπρεπε να προσέξουν αυτά που είναι παραδοσιακά σε όλα τα μαθήματα. Να είναι συγκεκριμένοι στις απαντήσεις τους, να διαχειριστούν σωστά το χρόνο τους αν και ο όγκος των πράξεων δεν ήταν και ιδιαίτερα μεγάλος. Να είναι σαφής στις απαντήσεις και πολύ προσεκτικοί στον τρόπο που γράφουν. Για μαθητές που ήταν καλά διαβασμένοι, μπορούν να φτάσουν και το άριστα. Ήταν θέματα όχι ιδιαίτερης δυσκολίας σε αντίστοιχο επίπεδο με τα θέματα των τελευταίων ετών».
Από τα θέματα, το Δ κρίνεται πιο δύσκολο από τα υπόλοιπα καθώς ήταν συνδυαστικό από τα κεφάλαια ανάλυσης και στατιστικής και ενδεχομένως και το Β3 που ήθελε αιτιολόγηση, αλλά όχι σε βαθμό που δεν μπορούσαν οι υποψήφιοι να τα διαχειριστούν.
Τα θέματα της Άλγεβρας
cnn.gr