Με χιουμοριστική και ειρωνική διάθεση σχολίασε ο Νίκος Μωραΐτης τα όσα είπε ο Στέφανος Κασσελάκης περί «Φιλελεύθερου Κέντρου», βάζοντας στο στόχαστρο το νέο πολιτικό στίγμα των «Δημοκρατών».
Ο γνωστός στιχουργός Νίκος Μωραΐτης ανάρτησε στα social media δύο διαδοχικές δηλώσεις του προέδρου των «Δημοκρατών», Στέφανου Κασσελάκη επισημαίνοντας τη διαφορά ανάμεσα στη φράση για μετάβαση του κόμματος «σε μια νέα φάση, στο Φιλελεύθερο Κέντρο» και στην επόμενη τοποθέτηση ότι «το Προοδευτικό Κέντρο είναι ipso facto Φιλελεύθερο».
Με εμφανώς σαρκαστική διάθεση, ο Νίκος Μωραΐτης έγραψε «Κλαίωωω…», ενώ έγραψε χαρακτηριστικά σχόλια όπως «Βάψε μας και όλους μπλε!» και «Θα ντυθώ και φιλελέ».
Αναλυτικά η ανάρτηση του Νίκου Μωραΐτη: Κλαίωωω…
Γράφει στις 17:00: «Οι Δημοκράτες περνάνε σε μία νέα φάση, στο Φιλελεύθερο Κέντρο».
Γράφει στις 19:00 (αφού είδε ότι ξεσπάει σάλος): «Δεν κατανοώ ακριβώς ποια μετατόπιση εννοούν καθώς το Προοδευτικό Κέντρο είναι ipso facto Φιλελεύθερο».
Μην πτοείστε, παιδιά!
Δε μας νοιάζει, αρχηγέ!
Βάψε μας και όλους μπλε!
Κλαίωωω…
Γράφει στις 17:00:
«Οι Δημοκράτες περνάνε σε μία νέα φάση, στο Φιλελεύθερο Κέντρο».
Γράφει στις 19:00 (αφού είδε ότι ξεσπάει σάλος):
«Δεν κατανοώ ακριβώς ποια μετατόπιση εννοούν καθώς το Προοδευτικό Κέντρο είναι ipso facto Φιλελεύθερο».Μην πτοείστε, παιδιά!
Δε μας…— Nikos Moraitis (@Nikosmoraitis) June 28, 2026
Άντε να καούνε τα νταούλια να χαρούν τα νταλαούρια!
Θα ντυθώ και φιλελέ
για το χατήρι σου φελλέ
για το χατήρι σου φελλέ
αχ, θα ντυθώ και φιλελέ»
To άρθρο Ο Μωραΐτης τρολάρει τον Κασσελάκη για το «Φιλελεύθερο Κέντρο»: «Βάψε μας και όλους μπλε, θα ντυθώ και φιλελέ» δημοσιεύτηκε στο NewsIT .
Πηγή









