Netflix: Έρχονται διαφημίσεις μέχρι το τέλος του χρόνου – Καταργείται και η κοινή χρήση κωδικών

Τρόπους να ανακάμψει μετά την κατάρρευση της μετοχής του κατά 40% και την απώλεια συνδρομητών για πρώτη φορά μέσα σε δέκα χρόνια, αναζητά το Νeftlix. Όπως είχε προαναγγελθεί, έγινε γνωστό στους εργαζόμενους της εταιρείας, ότι μέχρι το τέλος του χρόνου, ο όμιλος θα εισαγάγει έναν νέο, οικονομικότερο, τύπο συνδρομής, ο οποίος ωστόσο θα περιέχει διαφημίσεις.

Σύμφωνα με δημοσίευμα των New York Times, σε σημείωμα προς τους εργαζομένους της εταιρείας αναφέρεται ειδικότερα, ότι ο νέος τύπος συνδρομής θα εισαχθεί τους τελευταίους μήνες του έτους, ενώ αναμένεται και η κατάργηση της κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης, μεταξύ συνδρομητών, την ίδια περίοδο.

Ο CEO του Netflix, Reed Hastings, για χρόνια αρνείτο, να προσθέσει διαφημίσεις στην υπηρεσία, ωστόσο ο εντεινόμενος ανταγωνισμός με τις άλλες πλατφόρμες streaming οδήγησε σε αυτήν την απόφαση.


cnn.gr