Νέο Peugeot E-2008: Ακόμα πιο premium και ακόμα πιο εξελιγμένο

Το Peugeot 2008, που πρόσφατα πέρασε στην καινούργια εκδοχή του, είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα SUV της κατηγορίας B και αυτό ισχύει και με το παραπάνω για την ηλεκτρική εκδοχή του, την Ε-2008.

Τη χρονιά που μας πέρασε, περίπου 1 στα 5 Peugeot 2008 που πουλήθηκαν στην Ευρώπη ήταν ηλεκτρικό, γεγονός που του έδωσε την πρώτη θέση μεταξύ των EVs της κλάσης του.

Φυσικά η καινούργια του έκδοση που μόλις παρουσιάστηκε, θέλει να συνεχίσει την εντυπωσιακή αυτή πορεία και για αυτό έχει όλα τα προσόντα, μιας και είναι αισθητά αναβαθμισμένη, σε όλους ανεξαιρέτως τους τομείς.

Έτσι το Peugeot Ε-2008 διαθέτει πλέον έναν πιο εξελιγμένο και πιο ισχυρό ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος αποδίδει 156 ίππους -μια αύξηση της απόδοσής του κατά 15%- και έχει αισθητά καλύτερη διαχείριση της ενέργειας που λαμβάνει από τη μπαταρία.

Παράλληλα, και η μπαταρία έχει αναβαθμιστεί και έχει ενεργειακή χωρητικότητα 54,0 kWh, που εξασφαλίζει βέβαια και μεγαλύτερη αυτονομία. Η μέση τιμή της, με βάση το πρότυπο WLTP, φτάνει τα 406 χιλιόμετρα, κάτι που σημαίνει πως ακόμα και τα πιο μεγάλα ταξίδια γίνονται εύκολα και χωρίς καμία επιβάρυνση του περιβάλλοντος.

Τα ταξίδια άλλωστε δεν θα προβληματίσουν καθόλου, αν λάβει κανείς υπόψη του και το πόσο γρήγορα φορτίζει η μπαταρία του νέου E-2008: Σε ταχυφορτιστή DC ισχύος 100 kW μέσα σε 30 λεπτά, έχει προσλάβει ενέργεια για να καλύψει 250 χιλιόμετρα ή αν προτιμάτε για να πάει από το 10 έως το 80%.

Αν οι μετακινήσεις είναι αστικές, η αυτονομία του ηλεκτρικού SUV της Peugeot, χάρη και στο πολύ καλό σύστημα ανάκτηση της ενέργειας κατά το φρενάρισμα, φτάνει τα εντυπωσιακά 576 χιλιόμετρα. Κάτι που σημαίνει πως, ανάλογα με τις υποχρεώσεις μετακίνησης του οδηγού του, θα υπάρχει ανάγκη φόρτισης μια φορά την εβδομάδα – ή ακόμα και μια φορά κάθε 10 ημέρες!

Η φόρτιση μπορεί να γίνει φυσικά και στο σπίτι, με την εκμετάλλευση και των πιο οικονομικών τιμολογίων των παρόχων (π.χ. νυχτερινό τιμολόγιο), προκειμένου να μειωθεί και άλλο το έτσι κι αλλιώς χαμηλό κόστος μετακίνησης. Όσο για τη διάρκεια της φόρτισης (από το 10 στο 80%) σε wallbox και με τον εσωτερικό φορτιστή των 11,0 kW μόλις που ξεπερνά τις 3 ώρες.

Φυσικά, η όλη διαδικασία μπορεί να ελεγχθεί αλλά και να προγραμματιστεί για το χρονικό διάστημα που είναι το πλέον ενδεδειγμένο και μέσα από το smartphone του οδηγού, χάρη στην εξελιγμένη και ιδιαίτερα εύχρηστη και πρακτική εφαρμογή MyPeugeot.

H τεχνολογική αναβάθμιση του νέου E-2008 δεν αφορά, όμως, μόνο το σύστημα πρόωσής του. Όπως και στις άλλες εκδόσεις του μοντέλου έτσι και εδώ ο ψηφιακός εξοπλισμός του είναι ακόμα πιο πλήρης και high tech. Έτσι η έγχρωμη οθόνης αφής του συστήματος infotainment έχει μεγαλώσει στις 10 ίντσες και είναι στάνταρ, ενώ πλην της εισαγωγικής έκδοσης, όλες οι άλλες διαθέτουν και ένα πλήρως παραμετροποιήσιμο ψηφιακό πίνακα οργάνων με διαγώνιο 10 ιντσών. Ο ψηφιακός αυτός πίνακας αποτελεί βασικό στοιχείο της τελευταίας εκδοχής του εντυπωσιακού i-Cockpit, που αποτελεί σημαντικό χαρακτηριστικό της εικόνας των σύγχρονων Peugeot και συμβάλλει τα μέγιστα τόσο στη premium εικόνα του αυτοκινήτου, όσο και στη διευκόλυνση του οδηγού με την πολύ καλή εργονομία του.

Ενδεικτικά της προσοχής που έχει δοθεί στον τομέα αυτό από την Peugeot είναι τα λεγόμενα «πλήκτρα πιάνου», που βρίσκονται ακριβώς κάτω από την κεντρική οθόνη και επιτρέπουν την άμεση πρόσβαση στις λειτουργίες που χρησιμοποιούνται πιο συχνά – μεταξύ αυτών, το σύστημα κλιματισμού και το ηχοσύστημα.

Η καθημερινότητα διευκολύνεται και από τις πολλές θέσεις για μικροαντικείμενα και φορητές συσκευές, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα για την ασύρματη φόρτιση smartphones.

Φυσικά το παρόν δίνουν και πολλά συστήματα υποβοήθησης, ενώ και το νέο E-2008, όπως και οι συμβατικές εκδόσεις του επιτυχημένου SUV, έχει πολύ καλούς χώρους τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές (πορτμπαγκάζ από 434 έως και 1.467 λίτρα), που του επιτρέπουν να παίξει με μεγάλη άνεση και το ρόλο του οικογενειακού αυτοκινήτου.

Η αναβάθμιση του 2008 είναι φυσικά και αισθητική. Το καινούργιας σχεδίασης εμπρός μέρος με τη νέα, πιο μεγάλη και κάθετη μάσκα, σε συνδυασμό με την καινούργια φωτεινή ταυτότητα με τις τρεις «νυχιές» τόσο μπροστά όσο και πίσω αλλά και τις υπόλοιπες επιτυχημένες επεμβάσεις των σχεδιαστών δημιουργεί μια ακόμα πιο σύγχρονη, δυναμική και premium εικόνα.

Προκειμένου να μπορεί να επιλέξει κάποιος το 2008 που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες και τις απαιτήσεις του, υπάρχουν τρεις εκδόσεις εξοπλισμού: Η Active, η Allure και η GT -η κάθε μια με το δικό της στυλ και εξοπλισμό που σε κάθε περίπτωση είναι πλήρης. Από εκεί και πέρα υπάρχουν και πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης αλλά και μια λίστα με εξτρά, που ενισχύουν ακόμα περισσότερο τον premium χαρακτήρα του 2008.

Οι τιμές του Peugeot E-2008 ξεκινούν από τις 24.100 ευρώ για τις συμβατικές του εκδόσεις και από τις 42.000 ευρώ για το E-2008, που φυσικά υπόκειται και στις επιδοτήσεις του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2» που μπορούν να φτάσουν μέχρι και τις 9.000 ευρώ.


Πηγή