Στο μέτωπο του πολέμου, με κατάρρευση απειλείται η εύθραυστη εκεχειρία καθώς Ηνωμένες Πολιτείες και Ιράν αντάλλαξαν πυρά για δεύτερη συνεχόμενη νύχτα. Η Τεχεράνη διαμηνύει ότι τα Στενά του Ορμούζ θα επαναλειτουργήσουν μόνο υπό τον αποκλειστικό έλεγχό της ενώ ο Ντόναλντ Τραμπ απειλεί και πάλι να εξαφανίσει τη χώρα από τον χάρτη.
Ο αμερικανικός στρατός σφυροκοπά το Ιράν για δεύτερη συνεχόμενη νύχτα.
Πύραυλοι Τόμαχοκ πλήττουν ραντάρ, συστήματα αεράμυνας και αποθήκες με drones και νάρκες. Το Ιράν απάντησε με χτυπήματα εναντίον αμερικανικών στρατιωτικών υποδομών στο Κουβέιτ και στο Μπαχρέιν.
Το Κουβέιτ ανακοίνωσε ότι αναχαίτισε δύο βαλλιστικούς πυραύλους, χωρίς να προκληθούν καταστροφές και θύματα.
Από το Ιράκ, όπου επισκέφθηκε το αεροδρόμιο, στο οποίο οι Αμερικανοί εξόντωσαν τον διοικητή των Φρουρών της Επανάστασης Κασέμ Σολεϊμανί, ο υπουργός Εξωτερικών του Ιράν διεμήνυσε ότι η διέλευση των στενών του Ορμούζ θα επιστρέψει στην κατάσταση, στην οποία βρισκόταν πριν το ξέσπασμα του πολέμου αλλά υπό ιρανικό έλεγχο.
Νέες απειλές Τραμπ
Μέσα στη νύχτα ο Ντόναλντ Τραμπ εξαπέλυσε νέες απειλές κατά του Ιράν.
Την ίδια ώρα, με ανάρτησή του, ο ανώτατος ηγέτης του Ιράν Μοζταμπά Χαμενεΐ κατηγόρησε τον Ντόναλντ Τραμπ και τον Μπέντζαμιν Νετανιάχου για εγκλήματα πολέμου και ζήτησε την καταδίκη τους.
Πηγή









