Στη σκιά της τραγωδίας των Τεμπών και της απαίτησης των πολιτών για απόδοση δικαιοσύνης αλλά και ασφαλείς σιδηροδρομικές μεταφορές, ο Κυριάκος Μητσοτάκης με τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης Κωστή Χατζηδάκη επισκέφθηκαν το επιβαρυμένο με πολλές ολιγωρίες υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και συναντήθηκαν με τη νέα ηγεσία του.
Μετά από μία σύσκεψη μίας ώρας και σαράντα λεπτών, ο πρωθυπουργός τόνισε ότι ο βασικός σκοπός είναι ένας, πιο γρήγορη και πιο αποτελεσματική υλοποίηση όλων των έργων αλλά και η αποκατάσταση του σιδηροδρομικού και οδικού δικτύου από τις ζημιές που άφησε πίσω της η κακοκαιρία Daniel, δηλαδή από τον Σεπτέμβριο του 2023.
«Την κατεπείγουσα ανάγκη να μπορέσουμε να αναβαθμίσουμε το σιδηροδρομικό μας δίκτυο κυρίως την γραμμή κορμού Αθήνας – Θεσσαλονίκης με τα πιο σύγχρονα συστήματα ασφαλείας με καινούργιο τροχαίο υλικό, είναι ένας στόχος που έχουμε βάλει έως το 2027»,.
«Να διασφαλίσουμε ότι αυτά τα έργα θα τρέξουν άμεσα ώστε να μπορέσουμε όλοι οι πολίτες να τα απολαύσουμε, να τα αξιοποιήσουμε και να βελτιώσουν την ποιότητα της ζωής της χώρας», δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρίστος Δήμας.
Την ώρα που η Προανακριτική Επιτροπή στη Βουλή καλείται από σήμερα να διερευνήσει τυχόν ποινικές ευθύνες του Χρήστου Τριαντόπουλου για το μπάζωμα στον τόπο της τραγωδίας, με δήλωση του ο πρώην πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Ευάγγελος Βενιζέλος, βάζει και άλλον υπουργό στο κάδρο για ποινικές ευθύνες.
«Είναι πολύ πιθανό να τεθεί ζήτημα άσκησης δίωξης κατά υπουργού. Πέραν του πλημμελήματος του επικουρικού μάλιστα εγκλήματος της παράβασης καθήκοντος για την οποία ήδη έχει κινηθεί διαδικασία για τον κύριο Τριαντόπουλο».
Ανύπαρκτα συστήματα ασφαλείας
Το LIVE NEWS έφερε στο φως νέα αποκλειστικά ηχητικά ντοκουμέντα, από όσα συνέβησαν πριν φθάσει το intercity 62 στον σταθμό της Λάρισας.
Το χάος που επικρατούσε στον σιδηρόδρομο που με μαθηματική ακρίβεια θα οδηγούσε κάποια στιγμή σε τραγωδία.
Ρυθμιστής κυκλοφορίας: Γιώργο σε πόση ώρα θα είναι το 62 σε εσένα;
Σταθμάρχης: Που ξέρω ρε Γιάννη, ε Παντελή τώρα πρέπει να πλησιάζει Δομοκό τώρα. Τι θες, τι θες; Τι να το κάνω; Να το διώξω Λάρισα;
Ρυθμιστής κυκλοφορίας: Όχι, θα το κρατήσεις εκεί.
Σταθμάρχης: Ναι, αυτό λέω.
Ρυθμιστής κυκλοφορίας: Θα το κρατήσεις και θα γίνει εκεί και αλλαγή των τέτοιων…
Σταθμάρχης: Ξέρω ρε Παντελή, ξέρω που είναι η κάθοδος, μονή γραμμή έχουμε.
Ρυθμιστής κυκλοφορίας: Έγινε; Φεύγει το 62 από την κάθοδο.
Σταθμάρχης: Ναι.
Ρυθμιστής κυκλοφορίας: Η άποψή σου είναι να διώξουμε αμέσως το σωληνάδικο; Να κρατήσουμε και τους Πόρους ανοιχτούς;
Σταθμάρχης: (γέλια) Το σωληνάδικο; Δεν ξέρω τι σου έχει πει η Λάρισα.
Ρυθμιστής κυκλοφορίας: Γιατί;
Σταθμάρχης: Πού να ξέρω; Τι σου έχει πει η Λάρισα;
Ρυθμιστής κυκλοφορίας: Καλά έγινε, καλά. Ας γίνει αυτό πρώτα.
Σταθμάρχης: Έχει άλλα δύο τρένα εκεί, δεν ξέρω τι κάνει.
Όλα αυτά αναδεικνύουν για άλλη μια φορά, πως αν όλα τα συστήματα και οι δικλείδες ασφαλείας λειτουργούσαν τη μοιραία νύχτα, τότε το ανθρώπινο λάθος θα μπορούσε να είχε διορθωθεί.
Πηγή