Μετρό Θεσσαλονίκης: Χιλιάδες πολίτες στην ουρά για την πρώτη βόλτα

Ενθουσιασμός και ουρές πολιτών από νωρίς το πρωί. Οι εργαζόμενοι στο Μετρό Θεσσαλονίκης ανοίγουν τις πύλες και οι πρώτοι επιβάτες κατευθύνονται από τις κυλιόμενες σκάλες στις αποβάθρες.

Με το κινητό απαθανατίζουν το παρθενικό τους δρομολόγιο.

Ο μικρός Παναγιώτης έχει ξαναδεί σε άλλες πόλεις που έχει πάει με τον μπαμπά του και πλέον θα το χαίρεται και στην Θεσσαλονίκη.

Το όνειρο δεκαετιών έγινε πραγματικότητα.

«Είναι πολύ μεγάλη ημέρα. Είναι ημέρα πολιτισμού για τη Θεσσαλονίκη. Πιστεύω θα είναι η καλύτερη λύση. Ανυπομονούσαμε χρόνια και ήρθε επιτέλους αυτή η στιγμή».

«Στόχος είναι να είμαστε από τους πρώτους επιβάτες, να μπούμε μπροστά μπροστά και να τραβήξουμε τα καλύτερα πλάνα».

Η ανυπομονησία για το έργο- στολίδι αποτυπώνεται στην κοσμοσυρροή στις αποβάθρες, αλλά και μέσα στα βαγόνια.

«Περιμέναμε εδώ και 18 χρόνια. Περιμένουμε πως και πως για να ανοίξει το μετρό για να γίνει και η Θεσσαλονίκη Ευρώπη».

Κάποιοι ήρθαν από το Λονδίνο μόνο και μόνο για αυτή την ημέρα.

«Κυριολεκτικά ήρθα μόνο για αυτό το πρώτο τρένο. Αγαπώ τα νέα συστήματα του μετρό κι ειδικά τα αυτόματα συστήματα».

Τι περιλαμβάνει το έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης

Το Μετρό Θεσσαλονίκης έχει 13 σταθμούς, τους οποίους θα διέρχονται 18 συρμοί με 6 βαγόνια ενώ  ο καθένας έχει χωρητικότητα 460 επιβατών.

Οι συρμοί θα περνούν ανά 3,5 λεπτά με τη συνολική απόσταση από τον πρώτο έως τον 13ο σταθμό να καλύπτεται εντός 17 λεπτών.

Μετά τις πρώτες τέσσερις ημέρες ελεύθερων μετακινήσεων το εισιτήριο θα κοστίζει 0,60 ευρώ και θα έχει χρονική διάρκεια 70 λεπτά με τη μηνιαία κάρτα απεριορίστων διαδρομών να κοστίζει 16 ευρώ.

Το σχόλιο του Περικλή Δημητρολόπουλου για το Μετρό Θεσσαλονίκης

Στο Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων του MEGA μίλησε ο διευθυντής της εφημερίδας «Το Βήμα» Περικλής Δημητρολόπουλος, αναφερόμενος στο Μετρό της Θεσσαλονίκης.

«Ελπίζω να μην είμαστε στο τέλος αυτής της διαδρομής αλλά στην αρχή γιατί υπάρχουν πολλά που πρέπει να γίνουν για να βελτιωθεί η ζωή των πολιτών. Ελπίζω να σταματήσει αυτή η κακή ελληνική συνήθεια να συνοδεύονται τα δημόσια έργα από ταμπέλες που λένε ‘υλοποιήθηκε από τον τάδε’. Τα δημόσια έργα γίνονται με χρήματα των φορολογουμένων και συνιστούν δημόσια περιουσία».


Πηγή