Η ομάδα «Todo a Pedal» ιδρύθηκε από τον καθηγητή φυσικής αγωγής Λούκας Λεντέσμα το 2014 και έκτοτε έχει διανύσει περισσότερα από 60.000 χιλιόμετρα με το ποδήλατο για να βλέπει την Αργεντινή του Μέσι να αγωνίζεται στο Μουντιάλ και όχι μόνο.
Το 2014 ήταν το μόνο εύκολο ταξίδι για την τρελοπαρέα από την Αργεντινή με οργανωτή των Λούκας Λεντέσμα, που είναι γνωστός στην αθλητική κοινωνία της χώρας, καθώς η γειτονική Βραζιλία δεν είναι τίποτα μπροστά σε αυτά που ακολούθησαν για τα επόμενα Μουντιάλ.
Το 2018 χρειάστηκε να διανύσουν με το ποδήλατο 14.000 χιλιόμετρα σε διάστημα πέντε μηνών, ενώ το 2022 έκαναν 10.000 χιλιόμετρα ξεκινώντας από τη Νότια Αφρική για να φτάσουν στο Κατάρ.
Το φετινό ταξίδι ξεκίνησε τον Μάιο από την Κόρδοβα της Αργεντινής για να καταλήξει στο Κάνσας Σίτι, με την απόσταση να είναι στα 8.500 χιλιόμετρα.
Ο Λεντέσμα μαζί με τρεις ακόμα ποδηλάτες ξεκίνησαν από το στάδιο «Μάριο Αλμπέρτο Κέμπες», και πέρασαν από τη Χιλή, το Περού, το Εκουαδόρ και την Κολομβία σε πρώτη φάση. Χρειάστηκε να περάσουν ακραία καιρικά φαινόμενα (σ.σ. πέρασαν από τις Άνδεις με τη θερμοκρασία να είναι στο -20), αλλά και αρκετές ακόμα δυσκολίες.
Στο ταξίδι τους πολύς κόσμος τους περίμενε για να τους προσφέρει νερό και φαγητό, αλλά και για να τους δώσει θάρρος για να φτάσουν μέχρι το Κάνσας Σίτι. Το πιο συγκινητικό είναι ότι πολλοί τους άνοιξαν το σπίτι τους για να περάσουν τα βράδια τους και να ξεκουραστούν.
Ο ένας από τους τέσσερις χρειάστηκε να εγκαταλείψει την προσπάθεια να δει από κοντά την Αργεντινή, διότι στη ενώ βρίσκονταν στη Γουατεμάλα ενημερώθηκε ότι δεν θα του επιτρεπόταν η είσοδος στις ΗΠΑ, με αποτέλεσμα να χάσει την ευκαιρία να ζήσει το όνειρο.
Όταν έφτασαν στο Κάνσας Σίτι φωτογραφήθηκαν με τον Σκαλόνι και μέλη της αποστολής και προφανώς δεν έχουν χάσει κανέναν αγώνα της Αργεντινής μέχρι τώρα και ελπίζουν το ταξίδι της επιστροφής να ξεκινήσει στις 20 Ιουλίου, με την αλμπισελέστε να έχει κατακτήσει το τρόπαιο για δεύτερη σερί φορά.









