Η ολοκαίνουργια Corvette ZR1X δεν είναι απλώς μια ακόμα κορυφαία έκδοση του θρυλικού αμερικάνικου supercar. Είναι η πιο ισχυρή και πιο εξελιγμένη τεχνολογικά εκδοχή του θρυλικού μοντέλου, που μάλιστα φλερτάρει με την κατηγορία των hypercars.
Η συνολική της απόδοση αγγίζει τους 1.267 ίππους και τα 1.123 Nm, χάρη σε ένα σύστημα κίνησης που συνδυάζει έναν bi-turbo V8 με 5.500 κυβικά που κινεί τους πίσω τροχούς με έναν ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός άξονα. Ο θερμικός κινητήρας αποδίδει 1.079 ίππους, ενώ ο ηλεκτρικός προσθέτει 189 ίππους έως την ταχύτητα των 257 χλμ./ώρα. Από εκεί και πάνω η κίνηση εξασφαλίζεται αποκλειστικά από τον V8.
Οι επιδόσεις είναι εντυπωσιακές: το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε λιγότερα από 2,0 δεύτερα και τα 0-400 μέτρα σε λιγότερα από 9,0 δεύτερα δευτερόλεπτα, νούμερα που τοποθετούν την ZR1X δίπλα σε μοντέλα όπως το Rimac Nevera και η Lotus Evija.
Ενδιαφέρον είναι πως παρά τους σχεδόν 1.100 ίππους που αποδίδει ο V8 υπάρχει και λειτουργία Push-to-Pass, που αυξάνει στιγμιαία και άλλο την απόδοση π.χ. για ακόμα πιο γρήγορες προσπεράσεις.

Η τετρακίνηση είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενη χωρίς καμία μηχανική σύνδεση μεταξύ των δύο αξόνων, ενώ το σύστημα πέδησης είναι αντάξιο των επιδόσεων. Και αυτό γιατί οι εμπρός δίσκοι των 420 χιλιοστών συνδυάζονται με 10πίστονες δαγκάνες, ενώ η μέγιστη επιβράδυνση μπορεί να ξεπερνά ακόμα και τα 1,9 g.

Στην ανάρτηση η μαγνητοροϊκή τεχνολογία της Corvette έχει μεν διατηρηθεί αλλά με νέα ηλεκτρονική χαρτογράφηση για ακόμα καλύτερα δυναμικά χαρακτηριστικά. Στο εσωτερικό, κυριαρχούν οι συνολικά τρεις οθόνες, ενώ υπάρχει και ένα εξελιγμένο σύστημα τηλεμετρίας.
Η Chevrolet δεν έχει αποκαλύψει ακόμη το βάρος, την τελική ταχύτητα ή την τιμή της ZR1X, όμως είναι ξεκάθαρο πως η συγκεκριμένη έκδοση επιδιώκει να αναβαθμίσει συνολικά την Corvette.

Πηγή