Η Ford δεν πιστεύει στην (πολύ) μεγάλη αυτονομία των ηλεκτρικών

Η αυτονομία είναι καθοριστικός παράγοντας για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, καθώς οι πιο πολλοί οδηγοί έχουν αποδεδειγμένα άγχος αναφορικά με τα χιλιόμετρα που μπορούν να καλύψουν με το EV τους.

Παρόλα αυτά δεν είναι όλοι οι κατασκευαστές υπέρμαχοι των πολύ μεγάλων αυτονομιών. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Ford, η οποία μέσω του επικεφαλής της Jim Farley διατύπωσε τις αντιρρήσεις της στο συγκεκριμένο τομέα αλλά και το ότι η ίδια δεν θα ακολουθήσει αυτό το δρόμο.

Και αυτό γιατί με την υπάρχουσα τεχνολογία η μεγαλύτερη αυτονομία σημαίνει αυτόματα μεγαλύτερη αλλά και ακριβότερη μπαταρία, που ζυγίζει σαφώς περισσότερο και κάνει τα αυτοκίνητα και πιο «βαριά» σε αίσθηση.

Η Ford θεωρεί πως μια αλλαγή της στάσης της θα μπορούσε να επέλθει με τις μπαταρίες στερεού ηλεκτρολύτη, οι οποίες όμως δεν αναμένονται πριν από το τέλος της τρέχουσας δεκαετίας.

Μέχρι τότε η εταιρεία στρέφεται προς τις μπαταρίες LFP, οι οποίες είναι πιο φτηνές, πιο ασφαλείς και με μεγαλύτερη διάρκεια ζωής σε σχέση με τις μπαταρίες ιόντων λιθίου.


Πηγή