Η Fiat επιστρέφει με αξιώσεις σε μια από τις πλέον σημαντικές κατηγορίες της αγοράς αυτοκινήτου με το νέο Grande Panda Hybrid. Ένα κόμπακτ υβριδικό μοντέλο που φιλοδοξεί να συνδυάσει, σύμφωνα και με την παράδοση της ιταλικής εταιρείας στις μικρές κατηγορίες, την προσιτή τιμή με την προηγμένη τεχνολογία και τον ιδιαίτερο σχεδιασμό.
Στην Ελλάδα αναμένεται μέσα στο καλοκαίρι, με την τιμή εκκίνησής του να διαμορφώνεται κάτω από τις 19.000 ευρώ.
Βασισμένο στη νέα πλατφόρμα Smart Car του ομίλου Stellantis το Grande Panda έχει μήκος μόλις 3,99 μέτρων αλλά δεν κάνει συμβιβασμούς στους χώρους -και πάλι σύμφωνα με την παράδοση της Fiat. Έτσι διαθέτει θέσεις για πέντε και έναν πορτμπαγκάζ τουλάχιστον 412 λίτρων, τιμή εξαιρετική για την κατηγορία.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ένα υβριδικό σύνολοπου συνδυάζει το γνωστό 3κύλινδρο turbo βενζίνης των 1.200 κυβικών και των 110 ίππων του ομίλου Stellantis με έναν ηλεκτροκινητήρα 21 kW ενσωματωμένο στο αυτόματο κιβώτιο eDCT των 6 σχέσεων.

Το σύστημα υποστηρίζει αποκλειστικά ηλεκτρική κίνηση για μικρές αποστάσεις (έως 1 χιλιόμετρο), ιδιαίτερα χρήσιμο σε αστικές συνθήκες –με δυνατότητες όπως e-parking και e-creeping. Ταυτόχρονα ο κύκλος Miller στον οποίο λειτουργεί συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης και της εκπομπής CO₂.

Σχεδιαστικά, το νέο Panda αποτίνει φόρο τιμής στο εμβληματικό αρχέτυπο της δεκαετίας του ‘80 με pixel-style προβολείς και τετραγωνισμένα πίσω φώτα που παραπέμπουν άμεσα στο παρελθόν. Στο εσωτερικό, οι εκδόσεις POP, ICON και LA PRIMA διαφέρουν σε υλικά και εξοπλισμό, με την κορυφαία να διαθέτει μεταξύ άλλων τροχούς 17 ιντσών και οικολογικές επενδύσεις από το ένα καινοτόμο ύφασμα με 33% ίνες μπαμπού.

Η τεχνολογία βρίσκεται επίσης σε πρώτο πλάνο με δύο οθόνες 10,0 και 10,25 ιντσών στο ταμπλό οργάνων, δυνατότητα mirroring και πλήρης διασύνδεση μέσω της εφαρμογής FIAT. Τα πακέτα Connect ONE και Connect PLUS επεκτείνουν τη συνδεσιμότητα με δυνατότητα εντοπισμού οχήματος και αποστολή live διαγνωστικών στοιχείων.

Στον τομέα της ασφάλειας, η FIAT εξοπλίζει το νέο Grande Panda με αρκετά συστήματα υποβοήθησης ADAS, στα οποία περιλαμβάνονται πενεργό cruise control, αυτόματο φρενάρισμα, ειδοποίηση κόπωσης οδηγού και υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, ενώ ιδιαίτερη βαρύτητα έχει δοθεί και στην εξατομίκευση.

Πηγή