Η Ferrari παρουσίασε επίσημα τη νέα Amalfi, το μοντέλο που διαδέχεται τη Roma στη βάση της γκάμας της. Η αποκάλυψη έγινε στην εμβληματική Ακτή Αμάλφι, επιλογή που κάθε άλλο παρά τυχαία ήταν, καθώς το νέο GT κουπέ πέρα από το όνομα έχει και το lifestyle της περιοχής.
Η Amalfi συνεχίζει την παράδοση των Grand Tourer με κινητήρα μπροστά, όπως οι California και Portofino, δίνοντας έμφαση στην πολυτέλεια, τις επιδόσεις αλλά και την πρακτικότητα για καθημερινή χρήση. Με διαμόρφωση 2+2 θέσεων, προσφέρει άνεση χωρίς να χάνει τον σπορ χαρακτήρα που συνοδεύει κάθε Ferrari.
Κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνώριμος V8 των 3.855 κ.εκ. με τα δύο turbo που έχει δεχθεί σημαντικές αναβαθμίσεις. Νέοι εκκεντροφόροι, επανασχεδιασμένο μπλοκ, πιο ελαφριές τουρμπίνες και λιπαντικό χαμηλού ιξώδους μειώνουν τριβές και βάρος, εξασφαλίζοντας 640 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και ροπή 760 Nm από τις 3.000 έως τις 5.750 σ.α.λ. Ο κόφτης είναι στις 7.600 στροφές.

Η ισχύς περνά στους πίσω τροχούς μέσω ενός κιβωτίου F1 DCT 8 σχέσεων που χάρη στο καινούργιο του λογισμικό επιτρέπει ακόμα πιο γρήγορες αλλαγές. Ο flat-plane στρόφαλος και η twin-scroll διάταξη συμβάλλουν στη διατήρηση της χαρακτηριστικής ηχητικής ταυτότητας της Ferrari, παρά ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές θορύβου.
Με βάρος 1.470 κιλών η Amalfi ολοκληρώνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 3,3 δεύτερα φτάνει τα 200 χλμ./ώρα σε 9,0 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική της ταχύτητα αγγίζει τα 320 χλμ./ώρα.

Σχεδιαστικά, η νέα Ferrari ακολουθεί τις γραμμές της Roma, αλλά με ακόμα πιο καθαρές επιφάνειες και ανασχεδιασμένη μάσκα. Πίσω, η ενεργή αεροτομή των τριών θέσεων και ο διαχύτης βελτιώνουν τη σταθερότητα στις μεγάλες ταχύτητες.
Στο εσωτερικό, ξεχωρίζει η διάταξη διπλού κόκπιτ, που ενισχύει τον διαχωρισμό οδηγού και συνοδηγού. Το νέο τιμόνι διαθέτει φυσικούς διακόπτες, ενώ η ψηφιακή εμπειρία περιλαμβάνει τρεις οθόνες: έναν πίνακα οργάνων 15,6 ιντσών, οθόνη αφής 10,25 ιντσών για το σύστημα infotainment στο κέντρο του ταμπλό και μία ακόμα 8,8 ιντσών για τον συνοδηγό.

Επίσης υπάρχει η δυνατότητα απομακρυσμένου ελέγχου μέσω της εφαρμογής MyFerrari Connect καθώς και ασύρματης φόρτισης smartphone.
Με πορτμπαγκάζ 273 λίτρων, η Amalfi διατηρεί τη χρηστικότητα ενός GT, ενώ προαιρετικά διατίθενται, σε τρία μεγέθη, καθίσματα με εξαερισμό και μασάζ, κσθώς και το κορυφαίο ηχοσύστημα Burmester με 14 ηχεία και 1.200 Watt.
Πηγή