Γιατί αυξάνονται τα ασφάλιστρα Υγείας από τις εταιρείες, σύμφωνα με την ΕΚΠΟΙΖΩ

Για το θέμα των υπέρογκων αυξήσεων στα ασφάλιστρα Υγείας μίλησε σήμερα η πρόεδρος του ΕΚΠΟΙΖΩ Παναγιώτα Καλαποθαράκου στην τηλεοπτική εκπομπή του ΕΡΤNews «Συνδέσεις».

«Στην ΕΚΠΟΙΖΩ λαμβάνουμε καθημερινά πλήθος καταγγελιών τα δύο τελευταία χρόνια σχετικά με τις υπέρογκες αυξήσεις που σημειώνουν οι ασφαλιστικές εταιρείες και επιβαρύνουν τους καταναλωτές, ιδίως στα συμβόλαια μακροχρόνιας διάρκειας.

Τα συμβόλαια, τα ισόβια συμβόλαια υγείας, όπου εκεί οι καταναλωτές έχουν συναντηθεί με τις ασφαλιστικές εταιρείες εδώ και 20 – 25 χρόνια ακόμα και 15 χρόνια, έχουν καταθέσει πάρα πολλά χρήματα και δέχονται αυξήσεις της τάξης του 12 με 18%.

Σήμερα σε αυτού του είδους τα συμβόλαια, όπου έχουν επενδύσει προσδοκίες για να έχουν στα γεράματα τους, μια καλή ασφάλεια υγείας και δεν μπορούν να την έχουν, δεν μπορούν να την διατηρήσουν και υποχρεώνονται να διακόψουν την ασφάλειά τους» τόνισε η κ. Καλαποθαράκου

Και συνέχισε λέγοντας πως  « η αύξηση αυτή έχει προσδιοριστεί με βάση τον δείκτη του ΙΟΒΕ για τα ασφάλιστρα υγείας, που είναι ο δείκτης αναφοράς τον οποίο επικαλούνται οι ασφαλιστικές εταιρείες και προχωρούν σε αυτές τις υπέρογκες αυξήσεις από 12 έως 18%. Και αυτό είναι ανεπίτρεπτο. Επιτρέπει καταχρηστικές πρακτικές, δηλαδή στις ασφαλιστικές εταιρείες με αδιαφάνεια, δηλαδή να επιβαρύνουν τους καταναλωτές με αυτά τα υπέρογκα ασφάλιστρα. Και εμείς έχουμε ζητήσει επανειλημμένα και με πρόσφατη, προ πενταμήνου επιστολή μας στον αρμόδιο Υπουργό, να καταργήσει το σχετικό άρθρο για να παύσουν αυτές οι καταχρηστικές πρακτικές (…) Έχουν μειωθεί πάρα πολύ τα ισόβια συμβόλαια. Ωστόσο, το πρόβλημα παραμένει και για τα ετησίως ανανεωμένα, τα οποία προωθούν οι ασφαλιστικές εταιρείες, όπου και εκεί γίνονται μεγάλες αναπροσαρμογές και περικόπτονται και οι παροχές».

«Ευελπιστούμε να αναλάβει την ανάλογη δράση ο αρμόδιος υπουργός και να αποκαταστήσει την νομιμότητα σε αυτόν τον χώρο που είναι ιδιαίτερα ευαίσθητος. Μην ξεχνάμε ότι η υγεία είναι κοινωνικό αγαθό και πρέπει να είναι προσβάσιμο σε όλους τους καταναλωτές» κατέληξε.

Δείτε παρακάτω το σχετικό ΒΙΝΤΕΟ


enikonomia.gr