Οι οικονομικές κρίσεις που κατά καιρούς κάνουν την εμφάνισή τους έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό: δεν επηρεάζουν τα προϊόντα πολυτελείας. Μεταξύ αυτών και τα high end αυτοκίνητα όπως είναι και αυτά της Ferrari.
Έτσι κατά τη διάρκεια του 2022, που ο πληθωρισμός επανήλθε δριμύτερος μετά από πολλά χρόνια, η πιο διάσημη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου είδε τις πωλήσεις της να αυξάνονται κατά 18% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Και να φτάνουν συνολικά τις 13.221 μονάδες, νούμερο που στο όχι και πολύ μακρινό παρελθόν το έπιανε σε μια τριετία. Και αν…
Χρησιμοποιούμε cookie για την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων, την παροχή λειτουργιών κοινωνικών μέσων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μαςΑποδέχομαιΛεπτομέρειες