Μπορεί η Black Friday να «πέφτει» φέτος στις 25 Νοεμβρίου, ωστόσο η μάχη των πρόσφορών από τις μεγάλες αλυσίδες έχει ξεκινήσει.
Ήδη τα ηλεκτρονικά καταστήματα μεγάλων εταιρειών που δραστηριοποιούνται στους κλάδους της τεχνολογίας, των ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών ειδών και οικιακών συσκευών – προϊόντα δηλαδή που έχουν την «τιμητική» τους στη Black Friday- έβγαλαν στον «αέρα» τις πρώτες τους προσφορές.
Άλλες επιχειρήσεις από τους κλάδους ένδυσης – υπόδησης, καλλυντικών κτλ. συνεχίζουν με «Pre Black Friday» προσφορές ενώ σταδιακά στην «αρένα» θα μπαίνουν όλο και περισσότερες, με την «κορύφωση» των προσφορών να αναμένεται κοντά στις 25 Νοεμβρίου.
Χρησιμοποιούμε cookie για την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων, την παροχή λειτουργιών κοινωνικών μέσων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας