Αττική: Σουζάτες προσπεράσεις στην Αττική Οδό και με… σκύλο

Κοιτάς καλύτερα, σε κοιτάει πίσω και ο οδηγός της μοτοσικλέτας και η ζωή συνεχίζεται κανονικά.

Είναι μια μοτοσικλέτα μεγάλου κυβισμού, που την οδηγεί αναβάτης χωρίς κράνος και με ένα σκύλο πάνω στο ρεζερβουάρ.

Δηλαδή με κάποιο τρόπο μπήκε αυτή η μοτοσικλέτα στην Αττική Οδό είτε από τα διόδια και ουδείς είδε πρόβλημα στην μεταφορά του σκύλου είτε παράνομα ανάποδα από κάποια έξοδο και πάλι ουδείς πήρε χαμπάρι από τις κάμερες, έτσι και αλλιώς οι χρήστες της Αττικής Οδού θα πουν πως δεν εντυπωσιάζονται.

«Με περνάει με σούζα και δεν είναι ότι με περνάει με σούζα αλλά βλέπω και ένα σκυλί επάνω, είναι δικάβαλο η σούζα», λέει αυτόπτης μάρτυρας.

Εν τω μεταξύ, ο αναβάτης της Αττικής Οδού συνεχίζει αμέριμνος για μέτρα; Για χιλιόμετρα; Να κάνει σούζες, να προσπερνάει τα αυτοκίνητα σαν σταματημένα να μπαίνει ακόμα και σε σήραγγες, που σίγουρα υπάρχουν κάμερες και δεν κουνιέται φύλλο, μόνο ο αναβάτης κουνάει το χέρι του χαιρετώντας τους άλλους οδηγούς.

Ο οδηγός που τον κατέγραψε πέρα από την πρώτη έκπληξη ένιωσε πως μάλλον το όχημα του είχε σταματήσει με την ταχύτητα που τον πέρασε η σουζάτη μοτοσικλέτα, την οποία υπολογίζει στα 120 χιλιόμετρα. «Εγώ ήμουν με 100 μέσα στο φορτηγάκι ξέρω εγώ 90χλμ, η προσπέραση ήταν 110 – 120», λέει.

Αν υποθέσουμε πως κάποιος θα έκανε καταμέτρηση παραβιάσεων του ΚΟΚ έχουμε: οδήγηση χωρίς κράνος, προσπέραση από δεξιά, μη χρήση φλας πιθανώς υπέρβαση ορίου ταχύτητας και την έκθεση του σκύλου σε κίνδυνο, το πιθανότερο βέβαια στην Ελλάδα είναι μάλλον στο τέλος να σταματούσαν κάποιον από τους έκπληκτους οδηγούς που τραβούσαν με τα κινητά το αδιανόητο σκηνικό για να μείνει ενθύμιο και στις επόμενες γενεές του τι σημαίνει στην Ελλάδα να οδηγείς σε δημόσιο δίκτυο.

«Το συνειδητοποίησα από την έξοδο 10 μέχρι την 14 -15 και εκεί τον έχασα πλέον. Το μόνο που θα συμβεί στην Αττική οδό είναι το ότι αν έχεις κάποια μηχανική βλάβη θα σε παραλάβουνε και θα σε βγάλουνε στην αμέσως επόμενη έξοδο», πρόσθεσε ο αυτόπτης μάρτυρας.

Κι όλα αυτά σε έναν δρόμο που κατά τα άλλα εποπτεύεται και από την τροχαία και από την εταιρεία διαχείρισης.


Πηγή