Με εξορμήσεις ανά την Ελλάδα και σαφή στρατηγική, επιχειρεί η ΝΔ να προσεγγίσει τους πολίτες και να τους πείσει για την αναγκαιότητα να της δώσουν εκ νέου ισχυρή εντολή στις επερχόμενες εκλογές.
Η κατεύθυνση της Πειραιώς και του Μαξίμου για τις εκλογές, όποτε και να γίνουν, προς τα «γαλάζια« στελέχη της ΝΔ, είναι σαφής. Τρεις είναι οι λόγοι που προτάσσουν στην επικοινωνία τους με την εκλογική βάση.
«Το είπαμε και το κάναμε»
Το πρώτο μήνυμα είναι ότι το κυβερνών κόμμα δεν θα αλλάξει την πολιτική του, ούτε θα υποσχεθεί περισσότερα λόγω των δημοσκοπήσεων.
Επιχειρώντας να αναδείξουν πλειοδοσία παροχών από τα άλλα κόμματα, χωρίς κοστολόγηση και με στόχο την ψηφοθηρία, υπουργοί, βουλευτές και κομματικά στελέχη σημειώνουν ότι η ΝΔ έχει τιμήσει τις προεκλογικές της δεσμεύσεις, τόσο στο επίπεδο της οικονομίας, όσο και με σειρά παρεμβάσεων στο κράτος και την καθημερινότητα αλλά και με την ενίσχυση της χώρας στο επίπεδο της εξωτερικής πολιτικής και της άμυνας, όπως τονίζουν στελέχη του κυβερνώντος κόμματος.
Με έμφαση στον «αρχηγό της ομάδας»
Εμπνεόμενοι και από το Μουντιάλ που είναι σε εξέλιξη, το δεύτερο μήνυμα προς τους πολίτες είναι ότι στο… επίπεδο και του αρχηγού και της ομάδας, «η ΝΔ υπερέχει σε σχέση με τους αντιπάλους της», σημειώνουν χαρακτηριστικά.
«Γιατί αυτοδυναμία στη ΝΔ»
Και το τρίτο μήνυμα, αφορά στη σύγκριση των προγραμματικών θέσεων των κομμάτων, με τα κυβερνητικά και κομματικά στελέχη να τονίζουν ότι «η ΝΔ είναι το μόνο κόμμα στο οποίο μπορεί να ακουμπήσει τις ελπίδες του ο πολίτης».
«Το ζητούμενο για εμάς δεν είναι να εξασφαλίσουμε μία τρίτη θητεία για να πάρουμε το πρωτάθλημα. Το ζητούμενο είναι πως θα υπηρετηθούν καλύτερα τα εθνικά συμφέροντα. Γι’ αυτό το 2019 και το 2023 είπαμε λιγότερα σε σχέση με τα άλλα κόμματα και γι’ αυτό στο τέλος της τετραετίας θα τα έχουμε κάνει όλα» δηλώνουν οι ίδιες πηγές.
Αυτοκριτική
Το επιχείρημα προς τους ψηφοφόρους είναι ότι το κυβερνών κόμμα κάνει αυτοκριτική, κρατάει τα καλά, διορθώνει τα λάθη και προχωρά προς το 2030 με συγκεκριμένη ατζέντα που είναι υλοποιήσιμη και βασίζεται και πάνω σε καλές πρακτικές {best practises) που ακολουθούν και άλλες, προηγμένες χώρες του κόσμου για τις ανάγκες της κοινωνίας, και οι οποίες είναι ρεαλιστικές και εφαρμόσιμες, όπως σημειώνουν κομματικά στελέχη.
Με πρόταγμα το διακύβευμα της κάλπης
Με σταθερή τη θέση ότι οι εκλογές θα διεξαχθούν το 2027, η Ν.Δ. δίνει έμφαση στο διακύβευμα της κάλπης, όπως το έχει περιγράψει και ο πρωθυπουργός. Στην ανάγκη για αυτοδυναμία ως προϋπόθεση για τη σταθερότητα που οδηγεί στην ανάπτυξη της χώρας και στην ενίσχυση του διαθέσιμου εισοδήματος των πολιτών.
Με αναφορά στη θέση του Νίκου Ανδρουλάκη ότι δεν θα έμπαινε σε μία κυβέρνηση συνεργασίας – κι ενώ θεωρούν το ΠΑΣΟΚ ως τον μόνο δυνητικό εταίρο – τα «γαλάζια» στελέχη επισημαίνουν τον κίνδυνο ακυβερνησίας, εν μέσω μάλιστα μεγάλων γεωπολιτικών και άλλων προκλήσεων.
Η θέση για τον Σαμαρά και την ίδρυση κόμματος
Από την Πελοπόννησο, όπου βρέθηκε την περασμένη εβδομάδα μεγάλο κλιμάκιο υπουργών, συνοδευόμενο και από το νέο Γραμματέα της Ν.Δ,, Κωνσταντίνο Κυρανάκη, ιδιαίτερη αναφορά έγινε και στο ενδεχόμενο δημιουργία κόμματος από τον Αντώνη Σαμαρά.
Τόσο από τη Μεσσηνία, όσο και άλλους νομούς της Πελοπόννησο όπου ο πρώην Πρωθυπουργός έχει ισχυρά ερείσματα, το μήνυμα ήταν ότι η Ν.Δ. δεν τον υποτιμά και ότι «δεν είναι ευχάριστη εξέλιξη για την παράταξη, το να κάνει ξανά ένα κόμμα, ένας άνθρωπος που τίμησε η παράταξη και τον εξέλεξε Πρόεδρό της». Ωστόσο, σημείωναν ότι το πως θα πάει η ΝΔ στις εκλογές «εξαρτάται μόνο από δύο παράγοντες». Την αποτελεσματικότητά του κυβερνητικού έργου και το πόσο πειστικό θα είναι το πρόγραμμά, το αφήγημά και το όραμά της για την επόμενη τετραετία.
Επόμενος σταθμός η Θεσσαλία
Μετά την Πελοπόννησο, σειρά έχει τώρα η Θεσσαλία, μία περιοχή στην οποία η Ν.Δ. έχει δημοσκοπικές απώλειες, λόγω της υπόθεσης του ΟΠΕΚΕΠΕ αλλά και των μεγάλων φυσικών καταστροφών στην περιοχή, ενώ στα τέλη Αυγούστου, στην τελική ευθεία προς τη Δ.Ε.Θ., όλος ο μηχανισμός θα «πέσει επάνω» στη Βόρεια Ελλάδα – όπου η Ν.Δ. έχει διαρροές προς κόμματα δεξιότερα της – με συμμετοχή στις περιοδείες όλων των υπουργών.
To άρθρο ΝΔ: Mπαράζ περιοδειών σε όλη την Ελλάδα και το τρίπτυχο Μητσοτάκη για αυτοδυναμία στη ΝΔ δημοσιεύτηκε στο NewsIT .
Πηγή









