Μία περιπέτεια υγείας αντιμετωπίζει εδώ και λίγο καιρό η αγαπημένη Ελληνίδα ηθοποιός, Μάρω Κοντού, η οποία για 9η μέρα νοσηλεύεται στο νοσοκομείο Αττικόν.
Η εκπομπή «Το πρωινό» και ο Τάσος Τεργιάκης το πρωί της Τρίτης (23.06.2026) παρουσίασαν όλα τα νεότερα για την κατάσταση της υγείας της δημοφιλούς καλλιτέχνιδας. Η Μάρω Κοντού πριν από λίγα εικοσιτετράωρα είχε αποκαλύψει στο «Live News» ότι γλίστρησε, έπεσε και χτύπησε το πόδι της. Έχει κάκωση στο αριστερό ισχίο, ενώ ταυτόχρονα έχει σπάσει ένα πλευρό στο ύψος του πνεύμονα.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, η Μάρω Κοντού παραμένει σε δωμάτιο στο καρδιολογικό τμήμα του νοσοκομείου και όχι σε μονάδα εντατική θεραπεία, όπως είχαν αναφέρει κάποιοι. Οι γιατροί παρακολουθούν συνεχώς την πορεία της υγείας της και την επαναξιολογούν καθημερινά.
Προς το παρόν το πρόβλημα αντιμετωπίζεται με φαρμακευτική αγωγή και δεν έχει μπει στο χειρουργείο για το ισχίο της. Επίσης, αναφέρθηκε ότι δεν υπάρχει στον «ορίζοντα» ενδεχόμενο να πάρει εξιτήριο.
Ταυτόχρονα, καθημερινά την επισκέπτονται από τον καλλιτεχνικό χώρο και από τον χώρο της πολιτικής.
Τέλος, ο Γιώργος Λιάγκας θυμήθηκε τη γιαγιά του που έχει σπάσει το ισχίο της και ύστερα από έναν χρόνο «έφυγε» από τη ζωή.
Εν τω μεταξύ, η Μάρω Κοντού την Κυριακή 21 Ιουνίου έχει γενέθλια και έκλεισε τα 92 της χρόνια.
Πηγή









