Η καινούργια Mercedes GLB θα έχει εντυπωσιακό εσωτερικό

Η Mercedes-Benz θα παρουσιάσει επίσημα στις 8 Δεκεμβρίου τη νέα γενιά της GLB η οποία αναμένεται να έχει αποκτήσει μια πιο ώριμη σχεδιαστική ταυτότητα και να έχει αναβαθμιστεί σε όλους τους τομείς.  

Η πιο εντυπωσιακή αλλαγή θα γίνει στο εσωτερικό του που έχει ήδη αποκαλυφθεί, μιας και προαιρετικά θα είναι διαθέσιμο το MBUX Superscreen. Το οποίο ενσωματώνει έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, μια μεγάλη κεντρική οθόνη 14 ιντσών και μια αντίστοιχη οθόνη για τον συνοδηγό, δημιουργώντας έναν ενιαίο οπτικά σύνολο εμπνευσμένο από τα ηλεκτρικά EQ.

Το λειτουργικό Mercedes-Benz Operating System εισάγει τον νέο MBUX Virtual Assistant, έναν εικονικό βοηθό που χρησιμοποιεί avatar, φυσική γλώσσα και φωνητικές εντολές, ενώ η πλοήγηση βασίζεται πλέον στο Google Maps με λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης.

Το εσωτερικό ακολουθεί τη γνώριμη αισθητική της Mercedes με στρογγυλούς αεραγωγούς, αιωρούμενη κεντρική κονσόλα, μεγάλες ποτηροθήκες, νέους αποθηκευτικούς χώρους και βάση ασύρματης φόρτισης.

Η νέα GLB θα είναι και πάλι διαθέσιμη σε πενταθέσια και επταθέσια διάταξη, όμως η καμπίνα έχει ανασχεδιαστεί για σαφώς μεγαλύτερη άνεση. Σύμφωνα με τη Mercedes, το εσωτερικό ύψος έχει αυξηθεί σημαντικά για τις δύο εμπρός σειρές καθισμάτων, ενώ όσοι θα καθίσουν στην 2η θα έχουν στη διάθεσή τους περισσότερο χώρο για τα πόδια, καλύτερη στήριξη μηρών και μεγαλύτερη ευελιξία χάρη στη ρυθμιζόμενη κλίση της πλάτης. Η τρίτη σειρά διαθέτει ευκολότερη πρόσβαση και όταν δεν χρειάζεται θα ενσωματώνεται πλήρως στο δάπεδο.

mercedes-glb-2026-3.jpg

Η πανοραμική γυάλινη οροφή θα είναι στάνταρ, ενώ προαιρετικά θα υπάρχει και μια ηλεκτροχρωματική εκδοχή, που μεταβάλλει άμεσα το επίπεδο διαφάνειας, καθώς και μια φωτιζόμενη εκδοχή με εφέ «αστρικού ουρανού». Όσο για το κρύσταλλο αυτό καθαυτό διαθέτει θερμομονωτικές στρώσεις που αντανακλούν την υπέρυθρη ακτινοβολία, διατηρώντας ιδανικές συνθήκες στην καμπίνα ανεξαρτήτως καιρού.

Η νέα GLB εξοπλίζεται με ένα πλήρες πακέτο συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης, που βασίζεται σε οκτώ κάμερες, πέντε ραντάρ, δώδεκα αισθητήρες υπερήχων και έναν υδρόψυκτο υπολογιστή υψηλής απόδοσης. Το σύστημα έχει σχεδιαστεί ώστε να δέχεται μελλοντικές over the air αναβαθμίσεις.

mercedes-glb-2026-6.jpg

Οι δοκιμές εξέλιξης βρίσκονται στην τελική φάση στο κέντρο της Mercedes στο Sindelfingen, με προσομοιώσεις ακραίων συνθηκών ψύχους μέχρι και -40°C. Σε ειδικά τούνελ, τεχνητές νιφάδες χιονιού εκτοξεύονται με ταχύτητες έως 200 χλμ./ώρα για να αξιολογηθεί η αντοχή της κατασκευής και η θερμική απόδοση των συστημάτων.

Η Mercedes αναφέρει ότι η νέα ηλεκτρική GLB EQ μπορεί να θερμάνει το εσωτερικό της δύο φορές πιο γρήγορα από την EQB, καταναλώνοντας ταυτόχρονα τη μισή ενέργεια χάρη σε νέο κύκλωμα αντλίας θερμότητας που ανακτά θερμότητα από την μπαταρία, τους ηλεκτροκινητήρες και τον αέρα.

mercedes-glb-2026-8.jpg

Αν και οι τελικές προδιαγραφές δεν έχουν ακόμη δημοσιοποιηθεί, η GLB EQ αναμένεται με μπαταρία 85 kWh και δύο εκδόσεις: μια βασική, πίσωκίνητη με 272 ίππους και 335 Nm, και μια τετρακίνητη με δύο κινητήρες και συνδυαστική απόδοση 354 ίππων και 515 Nm.

Στη γκάμα θα ενταχθούν και νέες υβριδικές εκδόσεις με τον τετρακύλινδρο 1.5 turbo και ήπια υβριδική τεχνολογία 48V, σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων. Στην περίπτωση της αντίστοιχης CLA, οι εκδόσεις αυτές αποδίδουν 156 και 184 ίππους, με προσανατολισμό στην αποδοτικότητα και τη βελούδινη λειτουργία – στοιχεία που αναμένεται να χαρακτηρίσουν και τη νέα GLB.

mercedes-glb-2026-1.jpg


Πηγή