Ο Γιώργος Λάνθιμος πίσω από τη νέα καμπάνια της Prada με τη Σκάρλετ Γιόχανσον

Ο διάσημος Έλληνας δημιουργός συνεργάστηκε για πρώτη φορά με τον ιταλικό οίκο Prada, υπογράφοντας μια καμπάνια που μετατρέπει την προώθηση της θρυλικής τσάντας Galleria σε ένα μικρό κινηματογραφικό σύμπαν.

Η Σκάρλετ Γιόχανσον, που επιστρέφει για τρίτη χρονιά ως πρέσβειρα του οίκου, ποζάρει σε ένα σκηνικό που μοιάζει να έχει παγώσει στον χρόνο, όπου το φως κυλά αργά και το δέρμα της τσάντας μοιάζει να κρύβει μυστικά που δεν αποκαλύπτονται.

Για τον Λάνθιμο, η καμπάνια αποτελεί ακόμη μία απόδειξη της ικανότητάς του να μετατρέπει εμπορικά εγχειρήματα σε έργα υψηλής αισθητικής, συνδυάζοντας την παράδοξη αφήγηση και την ανατροπή που χαρακτηρίζουν τις ταινίες του. Στην περίπτωση της Prada, η εικόνα δεν περιορίζεται στην απλή προβολή ενός αξεσουάρ· αφηγείται μια ιστορία, προσκαλώντας το κοινό να εισέλθει σε έναν κόσμο γεμάτο σύμβολα και ατμόσφαιρα, όπου η μόδα συναντά τον κινηματογράφο σε μια αρμονία που ξεπερνά τα στενά όρια του μάρκετινγκ.

Δείτε τις φωτογραφίες του Γιώργου Λάνθιμου για την Prada

Στο βίντεο, η Γιόχανσον υποδύεται τρεις διαφορετικούς χαρακτήρες που αποκαλύπτουν τις πολλαπλές πτυχές της προσωπικότητας. Από μια γκουρού που παρασκευάζει ένα μυστηριώδες «φίλτρο» με συστατικά όπως «πρωινή αύρα» και «ψίθυρους από ονόματα αγαπημένων που έχουν φύγει», μέχρι μια γυναίκα που περιπλανιέται σε μια άγνωστη μητρόπολη αναζητώντας αυτά τα στοιχεία, για να καταλήξει σε μια τρίτη εκδοχή της, που εμφανίζεται θεατρικά από μια μεταλλική σφαίρα. Όλα αυτά γίνονται με τρόπο που υπαινίσσεται τη ρευστότητα της ταυτότητας και την ανάγκη να αγκαλιάζουμε τις διαφορετικές «μάσκες» μας.

Πηγή: bovary.gr

Ακολουθήστε μας στο GoogleNews και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!


Πηγή