Το Inster, το νέο, μικρό και ηλεκτρικό SUV της Hyundai, έχει μεγάλο ενδιαφέρον

Το Hyundai Inster είναι το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό SUV πόλης της Hyundai και θα είναι διαθέσιμο από τον ερχόμενο Απρίλιο και στην Ελλάδα με δύο επιλογές μπαταριών.

Η εισαγωγική έκδοση έχει μπαταρία χωρητικότητας 42,0 kWh που εξασφαλίζει μια αυτονομία της τάξης των 327 χιλιομέτρων με μια φόρτιση και έναν ηλεκτροκινητήρα 97 ίππων (71,1 kW) στον εμπρός άξονα.

Στην κορυφαία έκδοση η μπαταρία είναι μεγαλύτερη, 49,0 kWh, το ίδιο και η αυτονομία που φτάνει τα 370 χιλιόμετρα κατά WLTP, ενώ και ο ηλεκτροκινητήρας είναι ισχυρότερος φτάνοντας τους 115 ίππους.

Ενδιαφέροντα στοιχεία είναι η δυνατότητα γρήγορης φόρτισης DC του Inster με ισχύ έως και 120 kW με αποτέλεσμα η ενέργεια της μπαταρίας του να πηγαίνει από το 10 έως το 80% σε μόλις 30 λεπτά, καθώς και η υποστήριξη λειτουργίας Vehicle-to-Load (V2L). Η τελευταία επιτρέπει τη δυνατότητα χρήσης της μπαταρίας για την τροφοδοσία εξωτερικών συσκευών, όπως είναι τα ηλεκτρικά ποδήλατα ή ο εξοπλισμός κάμπινγκ.

Hyundai-Inster-14.jpg

Οπτικά το Inster ξεχωρίζει με τη σύγχρονη και νεανική εμφάνισή του, που υποστηρίζεται και από τις επιλογές χρωμάτων και ζαντών, ενώ η έκδοση Cross έχει έναν ακόμα πιο τονισμένο off road χαρακτήρα με διαφορετικούς προφυλακτήρες, πλευρικά προστατευτικά και ποδιές και στάνταρ ράγες οροφής.

Το εσωτερικό, παρά τις κόμπακτ εξωτερικές διαστάσεις -το Inster τοποθετείται μεταξύ των κατηγοριών Α και Β- είναι άνετο και πρακτικό με συρόμενο και φυσικά ανακλινόμενο πίσω κάθισμα.

Hyundai-Inster-21.jpg

Από εκεί και πέρα υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων και οθόνη αφής για το σύστημα infotainment με διαγώνιο 10,25 ιντσών, καθώς και το Hyundai SmartSense, η ομπρέλα συστημάτων υποβοήθησης που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει συστήματα διατήρησης λωρίδας (LKA), αυτόματης πέδησης έκτακτης ανάγκης (FCA) και παρακολούθησης τυφλών σημείων (BCA).

Επίσης γίνεται εκτεταμένη χρήση βιώσιμων υλικών, όπως ανακυκλωμένο PET.

Hyundai-Inster-4.jpg

Η βασική έκδοση Style του Hyundai Inster με την μπαταρία των 42,0 kWh, ξεκινά από τις 18.186 ευρώ με την επιδότηση από το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3» και το Green Bonus της Hyundai. Η πιο πλούσια έκδοση Premium ξεκινά από τις 18.717 ευρώ με τη μικρή μπαταρία και από τις 19.930 ευρώ με τη μεγάλη μπαταρία των 49,0 kWh και τους 115 ίππους.

Το κορυφαίο σύστημα πρόωσης είναι διαθέσιμο και στην ακόμα πιο καλά εξοπλισμένη έκδοση Distinctive που κοστίζει από 21.218 ευρώ και στην Cross που όπως προαναφέραμε διαφοροποιείται και αισθητικά και θα είναι διαθέσιμη από τις 22.204 ευρώ.

Hyundai-Inster-1.jpg


Πηγή