Σούπερ μάρκετ: Μειώσεις «μαϊμού» σε τιμές προϊόντων – Δείτε αναλυτικά παραδείγματα

Παραδείγματα με μειώσεις «μαϊμού» σε τιμές  προϊόντων στα σούπερ μάρκετ παραθέτει το MEGA. Πρόκειται για προϊόντα που εντάσσονται στην πρωτοβουλία του υπουργείου Ανάπτυξης  «Μείωση τιμής»  ωστόσο αυτό στην πράξη δεν εφαρμόζεται.

Το MEGA παραθέτει παρακάτω ενδεικτικά  έξι σχετικά παραδείγματα:

1.Μαλακτικό 52 πλύσεις

  • Στις 24 Οκτωβρίου -πριν μπει αυτό  στο μέτρο  της ” μείωσης τιμής”- ήταν στα 3,38 ευρώ
  • Στις 20 Νοεμβρίου -μόλις αυτό εντάχθηκε στο μέτρο -η τιμή του ανέβηκε στα 3,39 ευρώ

2.Μαλακτικό 82 πλύσεις

  • Στις 24 Οκτωβρίου- πριν ενταχθεί  αυτό στο μέτρο της “μείωσης τιμής” -πωλούνταν στα 4,98 ευρώ
  • Στις 20 Νοεμβρίου -μόλις συμπεριλήφθη αυτό στο μέτρο της “μείωσης τιμής” -αυξήθηκε ελαφρώς στα 4,99 ευρώ

3 .Γκοφρέτα με σοκολάτα

  • Στις 13 Νοεμβρίου -πριν αυτή συμπεριληφθεί στο μέτρο της “μείωσης τιμής” -ήταν στα 0,38 ευρώ.
  • Στις 20 Νοεμβρίου-μόλις αυτή  εντάχθηκε στο μέτρο της “μείωσης τιμής”- αυξήθηκε στα  0,48 ευρώ.

4.Φρυγανιές χωριάτικες σταρένιες 240γραμμαρίων

  • Στις 26 Οκτωβρίου -πριν μπουν αυτές στο μέτρο της “μείωσης τιμής” -ήταν στο 1,67 ευρώ
  • Στις 20 Νοεμβρίου -μόλις μπήκαν στο μέτρο της “μείωσης τιμής” -αυτές έφτασαν το 1,95 ευρώ

5.Φρυγανιές σίτου 250γραμμαρίων 

  • Στις 26 Οκτωβρίου -πριν μπουν αυτές στο μέτρο της “μείωσης  τιμής” -ήταν στα 1,39 ευρώ
  • Στις 20 Νοεμβρίου -μόλις εντάχθηκαν στη πρωτοβουλία της ” μείωσης τιμής” -σκαρφάλωσαν στα  1,62 ευρώ

6.Απορρυπαντικό ρούχων 50μεζ.

  • Στις 21 Οκτωβρίου – πριν μπει αυτό στο μέτρο της  μείωσης τιμής” πωλούνταν στα 10,35 ευρώ
  • Στις 18 Νοεμβρίου -μόλις μπήκε στο μέτρο της  “μείωση τιμής”- ήταν στα  10,85 ευρώ

Τι λέει ο κ. Ραυτόπουλος

Τα  παραδείγματα αυτά σχολίασε ο πρόεδρος της Ένωσης Εργαζόμενων Καταναλωτών Ελλάδας Απόστολος Ραυτόπουλος μιλώντας στο MEGA.  « Γίνονται μειώσεις σε αυτούς τους κωδικούς προϊόντων επειδή κλείνει ο χρόνος . Μετά η ΕΛΣΤΑΤ θα πει πως μειώθηκε ο πληθωρισμός » σημείωσε.  Και συνέχισε λέγοντας πως τον έλεγχο αναφορικά με την εφαρμογή του μέτρου θα έπρεπε να τον είχε κάνει  ήδη η ηγεσία του αρμόδιου υπουργείου.

« Οι βιομηχανίες στέλνουν τις τιμές προϊόντων  τους στα σούπερ μάρκετ και μετά αυτά προσθέτουν την δική τους μείωση και τα στέλνουν στο υπουργείο Ανάπτυξης» τόνισε και είπε αγανακτισμένος πως «  δεν γίνεται να έχει γίνει λάθος στις τιμές εκατοντάδων χιλιάδων κωδικών προϊόντων και να έχουν αυξηθεί πριν μπουν στο μέτρο “μόνιμης μείωσης”.Kαι όταν  αυτά μπαίνουν στη “μόνιμη μείωση τιμών ” αυτά  να συνεχίζονται να αυξάνεται » συμπλήρωσε.


enikonomia.gr