H πολυτελής λιμουζίνα της Porsche, η Panamera, πέρασε στην επόμενη γενιά της, η οποία όπως και η πρώτη παρουσιάστηκε επίσημα στην Κίνα, όπου άλλωστε σημειώνει και ιδιαίτερη εμπορική επιτυχία.
Οι αλλαγές στο αμάξωμά της ομολογουμένως δεν είναι μεγάλες και εμπρός εντοπίζονται στη μάσκα και στους προβολείς. Πίσω η εικόνα είναι σαφώς πιο καθαρή σε σχέση με το παρελθόν και παραπέμπει πιο πολύ σε κουπέ. Μάλιστα οι πιο παρατηρητικοί θα διαπιστώσουν πως θυμίζει αρκετά την 911T.
Το εσωτερικό της Panamera θυμίζει αυτό της Taycan με τις συνολικά τρεις οθόνες, με αυτήν που βρίσκεται μπροστά από το συνοδηγό να είναι προαιρετική. Κατά τα άλλα η κεντρική κονσόλα, χωρίς επιλογέα, έχει πλέον περισσότερο χώρο, τα χειριστήρια του κλιματισμού έχουν αλλάξει, ενώ τα συστήματα ασφαλείας είναι ακόμα πιο εξελιγμένα και πιο πολλά.
Η νέα Panamera θα είναι διαθέσιμη με συνολικά τέσσερα plug-in υβριδικά σύνολα. Προς το παρόν παρουσιάστηκε η Turbo S E-Hybrid με τον V8 των 4.000 κυβικών και έναν ηλεκτροκινητήρα, με συνδυαστική απόδοση 680 ίππων και χρόνο 3,0 δευτερολέπτων για το 0-100 χλμ./ ώρα.
Οι άλλες δύο εκδόσεις θα είναι λιγότερο ισχυρές, ενώ βέβαιη θεωρείται η παρουσία της Panamera Turbo S E-Hybrid με τους 739 ίππους όπως και στην αντίστοιχη Cayenne. Ενδιαφέρον στοιχείο για τις E-Hybrid είναι και η προαιρετική ανάρτηση Active Ride με τα ενεργητικά αμορτισέρ.
Οι εισαγωγικές εκδόσεις είναι οι συμβατικές Panamera και Panamera 4 με τον V6 των 2.900 κυβικών, ο οποίος αποδίδει πλέον 353 ίππους.
Πηγή