H Japan Mobility Show, η μεγάλη έκθεση αυτοκινήτων στο Τόκιο, ξεκίνησε και η Mazda παρουσίασε ένα πολύ ενδιαφέρον πρωτότυπο.
Πρόκειται για το Iconic SP για το οποίο λέει πως πρόκειται για μια νέα μορφή σπορ μοντέλου αλλά στην ουσία μας δίνει μια πρώτη εικόνα για το διάδοχο του τρέχοντος MX-5.
Βλέποντας τις φωτογραφίες του Iconic SP αυτό που έχω να πω είναι πως θα ήταν πολύ καλό αν οι όμορφες, χυτές γραμμές του περνούσαν στην παραγωγή. Και αυτό γιατί πρόκειται για μια εμπνευσμένη σχεδίαση που συνεχίζει με ωραίο τρόπο την παράδοση του MX-5.
Και ας διαφοροποιείται από αυτό τόσο από πλευράς εξωτερικών διαστάσεων -το μήκος του πρωτότυπου φτάνει τα 4,18 μέτρα– όσο και βάρους μιας και η ζυγαριά δείχνει 1.450 κιλά.
Τα οποία οφείλονται σε πολύ μεγάλο βαθμό στο σύστημα πρόωσης, το οποίο η ιαπωνική εταιρεία το αναφέρει ως «EV σύστημα με δύο ρότορες».
Αυτό σημαίνει πως ακολουθείται η λύση που έχει εφαρμοστεί και στο MX-30 R-EV με έναν κινητήρα Wankel να παίζει το ρόλο του range extender και να φορτίζει τη μπαταρία, για την οποία δεν υπάρχουν στοιχεία, με ηλεκτρική ενέργεια. Και η οποία με τη σειρά της τροφοδοτεί έναν ηλεκτροκινητήρα.
Έτσι επιτυγχάνεται και ικανοποιητική αυτονομία αλλά και μηδενική επιβάρυνση του περιβάλλοντος, καθώς ο Wankel μπορεί να λειτουργήσει τόσο με υδρογόνο όσο και με e-fuels.
Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 370 ίππους, τιμή που εγγυάται πολύ καλές επιδόσεις, την ίδια στιγμή που η ιδανική κατανομή βάρους του 50:50 είναι μια ισχυρή ένδειξη για πολύ καλά δυναμικά χαρακτηριστικά.
Πηγή