Η εμβληματική επωνυμία GTI, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά από τη VW και χαρακτηρίζει στην ουσία μια ολόκληρη κατηγορία αυτοκινήτων, αυτή των (σχετικά) μικρών σπορ μοντέλων ή hot hatches αν προτιμάτε το δόκιμο αγγλικό όρο, θα συνεχίσει να υπάρχει και στο μέλλον.
Στην εποχή της ηλεκτροκίνησης, καθώς αυτό δείχνει το ID. GTI Concept που παρουσίασε η γερμανική εταιρεία στην έκθεση του Μονάχου.
Στην ουσία είναι η σπορ εκδοχή του πιο μικρού ηλεκτρικού της μάρκας, του ID.2all που παρουσιάστηκε επίσης ως πρωτότυπο πριν από μερικούς μήνες.
Στο ID. GTI Concept έχει γίνει προσπάθεια από την πλευρά των σχεδιαστών της μάρκας για να υιοθετηθούν αισθητικά στοιχεία που χαρακτήριζαν τα GTI με τους συμβατικούς κινητήρες που γνωρίζουμε. Στοιχεία όπως το κόκκινο σιρίτι στη μάσκα, η μικρή αεροτομή στο πάνω μέρος της πίσω πόρτας αλλά και το μαύρο χρώμα σε συγκεκριμένα σημεία του αμαξώματος.
Αντίστοιχες αναφορές υπάρχουν και στο εσωτερικό, όπως οι επενδύσεις των καθισμάτων, ή το τιμόνι με το επίπεδο πάνω και κάτω μέρος που παραπέμπει σε αυτό του αρχέτυπου GTI του 1976.
Υπάρχει μέχρι και ο μοχλός που θυμίζει μπαλάκι του Golf και εδώ είναι ο επιλογέας του GTI Experience Control.
Του GTI Experience Control, που επιτρέπει στον οδηγό τόσο να αλλάζει σχέσεις όσο και να εξατομικεύσει τις ρυθμίσεις του συστήματος διεύθυνσης αλλά και τον ήχο του κινητήρα ώστε να παραπέμπουν τα κλασικά GTI. Όπως είναι αυτό της πρώτης γενιάς ή το 16βάλβιδο του 1986.
Η βάση του θα είναι το πλαίσιο του ID.2 που συνδυάζεται με δύο μπαταρίες με ενεργειακή χωρητικότητα 38,0 και 56,0 kWh. Στο GTI μάλλον θα χρησιμοποιηθεί η δεύτερη ενώ και η ιπποδύναμη αναμένεται να είναι μεγαλύτερη από τους 228 ίππους της στάνταρ έκδοσης.
Το ηλεκτρικό VW GTI αναμένεται να περάσει στην παραγωγή σε περίπου τρία χρόνια από σήμερα και περίπου 12 μήνες μετά το ID.2.
Πηγή