Ένας από τους 10 πιο δημοφιλείς προορισμούς της Ευρώπης για street food («φαγητό του δρόμου») είναι η Ελλάδα, σύμφωνα με νέα έρευνα της βρετανικής εταιρείας loveholidays. Μάλιστα, αν και η ελληνική κουζίνα είναι εξαιρετική γνωστή στους καλοφαγάδες σε όλο τον κόσμο εδώ και δεκαετίες και αποτελεί έναν διαχρονικό γαστρονομικό προορισμό, τα στοιχεία έδειξαν πως η Ελλάδα βρίσκεται στις πρώτες προτιμήσεις και των νεότερων γενιών που χρησιμοποιούν τα social media και αξιολογούν τα δεδομένα από ψηφιακές πλατφόρμες στις τελικές επιλογές τους.
Στο Top10 των κορυφαίων ταξιδιωτικών προορισμών με κριτήριο το street food και σύμφωνα με τα στοιχεία (likes, κοινοποιήσεις, σχόλια) της loveholidays από τα κοινωνικά δίκτυα εκατομμυρίων χρηστών η Ελλάδα καταλαμβάνει χάρη στις σπεσιαλιτές της ελληνικής κουζίνας που θεωρούνται διεθνώς ως «φαγητό του δρόμου» – όπως το σουβλάκι – την 5η θέση, αφήνοντας πίσω της την Ισπανία με την τεράστια γαστρονομική παράδοση και την Τουρκία με τις ανατολίτικες γεύσεις.
Συνολικά 353.959 αλληλεπιδράσεις στα social media (likes, κοινοποιήσεις, σχόλια) αναφέρονται στην ελληνική κουζίνα και στις προτάσεις για street food, τονίζοντας ότι είναι μία από τις πρώρες επιλογές τουριστικών προορισμών που συνδυάζουν διακοπές, αναψυχή και…καλό φαγητό.
Την πρώτη θέση στην λίστα με τους 10 πιο δημοφιλείς προορισμούς της έρευνας της loveholidays καταλαμβάνει η Μεγ. Βρετανία, όχι για τις ιδιαίτερες γεύσεις της αγγλικής, ουαλλικής ή σκωτσέζικης κουζίνας αλλά εξαιτίας της πληθώρας φαγητών από διαφορετικές χώρες που προσφέρει, ιδιαίτερα στο πολυπολιτισμικό Λονδίνο.
Οι 10 κορυφαίοι προορισμοί street food
1. Μεγ. Βρετανία – 2.322.586 social media (likes, κοινοποιήσεις, σχόλια)
2. Ιταλία – 1.888.111 social media (likes, κοινοποιήσεις, σχόλια)
3. Γαλλία – 1.305.847 social media (likes, κοινοποιήσεις, σχόλια)
4. Γερμανία – 938.842 social media (likes, κοινοποιήσεις, σχόλια)
5. Ελλάδα – 353.959 social media (likes, κοινοποιήσεις, σχόλια)
6. Τουρκία – 288.069 social media (likes, κοινοποιήσεις, σχόλια)
7. Ισπανία – 228.470 social media (likes, κοινοποιήσεις, σχόλια)
8. Πολωνία – 137.691 social media (likes, κοινοποιήσεις, σχόλια)
9. Ουγγαρία – 118.830 social media (likes, κοινοποιήσεις, σχόλια)
10. Δανία – 112.886 social media (likes, κοινοποιήσεις, σχόλια)
Στη δεύτερη θέση είναι η Ιταλία καθώς η γειτονική χώρα είναι γνωστή διεθνές για πολλές γαστρονομικές απολαύσεις, όπως η πίτσα, οι μακαρονάδες, τα αραντσίνι και φυσικά το gelato (το ιταλικό παγωτό).
«Μερικά από τα καλύτερα γεύματα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού μπορεί να προέρχονται από πλανόδιους πωλητές. Το φαγητό του δρόμου είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δοκιμάσετε την τοπική κουζίνα και είναι συχνά ένας φθηνότερος τρόπος για να γευματίσετε έξω. Αν η έρευνά μας σας ώθησε να δοκιμάσετε το φαγητό του δρόμου στο επόμενο ταξίδι σας, μια κορυφαία συμβουλή είναι να αναζητάτε πωλητές όπου οι ντόπιοι κάνουν ουρές, γιατί αν είναι δημοφιλές στους ντόπιους, τότε θα πρέπει να είναι και νόστιμο» δήλωσε ο διευθυντής μάρκετινγκ της loveholidays Αλ Μιούρεϊ, σχετικά με τα αποτελέσματα της νέας έρευνας.
Είναι χαρακτηριστικό πως το φαγητό είναι μια από τις βασικότερες πτυχές ενός ταξιδιού, με τις παγκόσμιες αναζητήσεις για «street food» μέσα στο 2023 να αυξάνονται κατά 3.329% σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο!
Πηγή