Στο φως της δημοσιότητας έρχονται όλο και περισσότερα στοιχεία για τα αίτια που οδήγησαν στη σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη.
Αυτή τη φορά, ένα έγγραφο αποκαλύπτει πως ο σταθμάρχης της Λάρισας και ο άτυχος μηχανοδηγός της επιβατικής αμαξοστοιχίας γνώριζαν πως η κίνηση γινόταν σε διπλή γραμμή.
Συγκεκριμένα, στις 28/02/2023 και ώρα 21:48, η αμαξοστοιχία 63 αναχωρεί από Νέους Πόρους προς Λάρισα με γραμμή καθόδου.
Στις 28/02/2023 και ώρα 21:50, η αμαξοστοιχία 93506 αναχωρεί από Λάρισα προς Νέους Πόρους με γραμμή ανόδου και διάρκεια διαδρομής 22 λεπτά.
Οι δύο αμαξοστοιχίες συναντήθηκαν στα Τέμπη.
Στις 23:04, η αμαξοστοιχία 62 αναχωρεί από Λάρισα προς Νέους Πόρους και ξεκινά γραμμή ανόδου.
Στην διαγώνιο 118 μπαίνει γραμμή καθόδου.
Στις 23:21, γίνεται η μετωπική σύγκρουση με εμπορική.
Πηγή