Η Hyundai είναι η πιο αγαπημένη μάρκα των Ελλήνων

Ένα κριτήριο για το πόσο δημοφιλής είναι μια μάρκα αποτελούν και τα σχόλια με τα θετικά συναισθήματα που δημοσιεύονται στο διαδίκτυo. Τα οποία μάλιστα αποτέλεσαν και αντικείμενο ερευνών.

Η πρώτη έρευνα είναι του ασφαλιστικού συμβουλευτικού οργανισμού Compare the Market και η οποία ανέλυσε στις χώρες της Ευρώπης, της Βόρειας Αμερικής και της Αυστραλίας τις αναδημοσιεύσεις στα social media οι οποίες σχετίζονται με θετικές ή αρνητικές απόψεις για μάρκες αυτοκινήτου. Στην έρευνα αυτή η Hyundai αναδείχθηκε ως η μάρκα για την οποία οι Έλληνες μιλούν με τα πιο θετικά σχόλια.

Η δεύτερη είναι της εταιρείας ερευνών NewsRelate που εξειδικεύεται σε αναλύσεις συναισθημάτων στο ελληνικό διαδίκτυο. Στην έρευνα αυτή, η Hyundai κατατάσσεται, ανάμεσα στις 10 πιο δημοφιλής mainstream μάρκες, ως η πιο αγαπημένη καθώς συγκεντρώνει τα πιο πολυπληθή θετικά γραφόμενα στο ελληνικό διαδίκτυο.


Πηγή