Η Alphabet Inc, μητρική εταιρία της Google, ανακοίνωσε την Τρίτη, την πρώτη απώλεια εσόδων σε επίπεδο τριμήνου μετά την περίοδο της πανδημίας, καθώς ο πόλεμος στην Ουκρανίαέπληξε τις πωλήσεις διαφημίσεων στο YouTube.
Η μεγαλύτερη πλατφόρμα βίντεο στο διαδίκτυο κατέγραψε μεγάλα κέρδη κατά την τελευταία διετία, καθώς η πανδημία ανάγκασε περισσότερα καταστήματα, αλλά και καταναλωτές να δραστηριοποιηθούν περισσότερο στο διαδίκτυο.
Ωστόσο η προσπάθεια να ξεπεραστούν οι πωλήσεις που έγιναν κατά την τελευταία διετία και να επιτευχθούν μεγαλύτεροι στόχοι πωλήσεων αποδεικνύεται δύσκολη αυτή τη χρονιά του πολέμου, καθώς η αύξηση του πληθωρισμού, αλλά και οι ελλείψεις προϊόντων αναγκάζουν τους διαφημιστές να εγκαταλείψουν διαφημιστικές καμπάνιες προώθησης προϊόντων, σύμφωνα με αναλυτές.
Χρησιμοποιούμε cookie για την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων, την παροχή λειτουργιών κοινωνικών μέσων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μαςΑποδέχομαιΛεπτομέρειες